1399/12/19-16:46

سخنان دکتر احمدی‌نژاد در جمع گروهی از مردم بهارستان و اسلامشهر

به گزارش دولت بهار، متن سخنان دکتر احمدی نژاد در جمع مردم شهرستان بهارستان و اسلامشهر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لوليك الفرج والعافية و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يده.

خیلی خوش آمدید، بزرگواری فرمودید، قدم بر چشم بنده گذاشتید. شهادت امام موسی کاظم، باب الحوائج(ع) را به همه شما، ملت ایران و همه بشریت تسلیت عرض می کنم. ان شاءالله با عنایت آن امام و فرزند آن امام، امام عصر(عج) مشکلات جهان بشری، بطور کامل حل شود و مردم طعم زندگی، طعم انسان بودن و طعم آن چیزی را که خداوند تحقق آن را در این عالم وعده داده است را بچشند.

ما از بهارستان خاطرات خوبی داریم، دو سال قبل هم یک سفر به آنجا آمدیم که اتفاقا مراسم در مسجد امام موسی کاظم(ع) هم برگزار شد. امروز هم در سالگرد شهادت آن حضرت شما را دوباره ملاقات کردیم. همانطور که اشاره کردید، مردم بهارستان، مردمی مومن، باصفا، صمیمی، باعزت نفس و فداکار هستند. ما دیدیم که همیشه عمده بار تحمل سختی های کشور بر دوش طبقات پایین بوده است. در دفاع مقدس و بعد از آن هم اینگونه بوده است. الان هم که مشکلاتی هست، بیشترین بار آن بر دوش آنهاست.

ما دو بار به بهارستان سفر کردیم، مردم آنجا بسیار صمیمی و دوست داشتنی، متعالی، با فرهنگ بالا، همه زحمتکش و اهل کار و همه پایبند به ارزشهای انقلاب هستند. خدا را شکر می کنیم که در کشوری زندگی می کنیم که چنین مردمی دارد که باعث نزول رحمت و برکت الهی می شوند.

اشاره کردید که مشکلات زیاد است. بله اما مشکلات در تمام دنیا زیاد است و در ایران هم مشکلاتی پیش آمده که زندگی را بر مردم سخت کرده است. اکثریت مردم در فشار هستند. اگر نگوییم بی سابقه، کم سابقه است. آن مقدار که خودم در تاریخ دیده و خوانده ام، واقعا این مقدار فشار هیچ زمانی بر مردم نبوده است.

همه می دانیم که حل اساسی مشکلات جهان هم به دست یک نفر بیشتر انجام نمی شود. یک نفر باید بیاید و از ریشه مشکلات را حل کند، همه را نجات بدهد، آزاد کند و به اوج برساند. کوچک و بزرگ، مرد و زن، اقوام مختلف، ملت های گوناگون، همه را به اوج ببرد. ریشه ظلم، تبعیض، تحقیر، خودخواهی و برتری جویی را در همه جای دنیا بکند. بالاخره یک انحصاری در ثروت و قدرت بوجود آمده و اکثریت مردم در کناری بی بهره مانده اند.

دعا کنیم آن حضرت تشریف بیاورند، در رکابشان باشیم تا از ریشه همه مشکلات را درست کنند. من که کوچک و خادم ملت هستم و به این خادمی افتخار می کنم. از خدا برای شما سلامتی می خواهم. خیلی زحمت کشیدید. الان ترافیک هست، شب عید است و همه جا هم شلوغ است. به خانواده و همه مردم بهارستان سلام مرا برسانید.

تک تک شما در قلب من جای دارید. یک بنده خدا هست که از همه کوچکتر است ولی دلش پر از محبت به تک تک مردم است. دعا می کنم که خدای متعال مشکلات را برطرف کند، شما هم دعا کنید، ملت ایران روی شادی و عزت را هر چه زودتر ان شاءالله ببینند. آرزوی ما پیروزی، عزت و سربلندی ملت ایران و همه ملت ها است. دعا کنیم خدا خودش وضع جهان و ایران را اصلاح کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب