1400/02/27-14:26

دکتر احمدی نژاد: تنها راه حل مساله فلسطین، تمکین و تسلیم در برابر خواست و نظر فلسطینیان است.

دکتر احمدی نژاد: تنها راه حل مساله فلسطین، تمکین و تسلیم در برابر خواست و نظر فلسطینیان است.

دکتر احمدی نژاد بر ضرورت همبستگی همه ملت ها با ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: ان شاالله در آینده نزدیک با بیداری ملت ها و به راه افتادن موج عظیم حرکت انسانی در جهان، ریشه تبعیض، نژاد پرستی، اشغال، استکبار و سلطه جویی به طور کامل از جهان کنده خواهد شد.

به گزارش دولت بهار، دکتر احمدی نژاد امروز (دوشنبه) در نشست هم اندیشی فعالان استانی طی سخنانی با اشاره به بمبماران ها و موشک باران های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، تاکید کرد که تنها راه حل این مساله، تمکین و تسلیم در برابر خواست و نظر مردم فلسطین است.

وی مساله فلسطین را لکه ننگی بر دامان نظام استعماری، استکباری و شیطانی حاکم بر جهان دانست و گفت: بخشی از مردم فلسطین آواره شده اند و بخشی از سرزمین های متعلق به این ملت نیز تحت اشغال و سرکوب است. این مشکل یک راه بیشتر ندارد و آن هم به کرسی نشستن خواست همه کسانی است که در مساله فلسطین ذی حق هستند.

خادم ملت ایران به تضعیف ملت های منطقه طی سالهای اخیر اشاره کرد و افزود: بر اثر غفلت کسانی که باید بیدار می بودند، نظام سلطه طرحی را برای ایجاد یک خاورمیانه جدید تهیه کرده بود که با اجرای آن، هم ملت ها را به جان هم می انداختند، هم درگیری های داخلی را بوجود می آوردند و هم بین کشورهای منطقه فاصله می انداختند و آنها را در مقابل یکدیگر قرار می دادند.

وی افزود: بخش مهمی از این نقشه، در همه کشورهای منطقه، اجرا شد و ثروت و جان و مال ملت های منطقه تحت تاراج و بمباران ها و تخریب های اساسی قرار گرفت.

دکتر احمدی نژاد بر ضرورت همبستگی همه ملت ها با ملت فلسطین تاکید کرد و افزود: ان شاالله در آینده نزدیک با بیداری ملت ها و به راه افتادن موج عظیم حرکت انسانی در جهان، ریشه تبعیض، نژاد پرستی، اشغال، استکبار و سلطه جویی به طور کامل از جهان کنده خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب