1399/04/29-16:17

محمد اصفهانی در عالم سیاست!

 محمد اصفهانی در عالم سیاست!

محمد اصفهانی در 25 اردیبهشت 1396 در بخشی از یک مصاحبه گفت: من از آقای روحانی همیشه انرژی خوبی گرفته‌ام و این انرژی را در جامعه هم احساس می‌کنم. هرچند مخالفت خصمانه و کلا عناد با ایشان خیلی زیاد است... اما من از الان به شما قاطعانه می‌گویم که ایشان ان شاالله مجددا رئیس جمهور خواهند شد!

به گزارش دولت بهار، بخشی از مصاحبه محمد اصفهانی را در ادامه بخوانید:

اگر به روحانی رای می‌دهید و می‌خواهید این را اعلام کنید دلیل انتخاب ایشان چیست؟

➖ من به عنوان یک ایرانی عرض می‌کنم که ایشان برای احراز این پست با توجه به عملکرد و تفکراتشان شایسته و قابل هستند.

برداشت‌تان از چهار سال کار دولت آقای روحانی که گذشت چه بود و چه نقاط قوت و ضعفی در زمینه فرهنگ و هنر وجود داشت؟

➖ از قدیم به ما می‌گفتند تنها دیکته نانوشته بی‌غلط است؛ اینکه ما بگوییم دولت تدبیر و امید و یا هر دولت دیگری در جهان! هیچ کاستی و نقصی نداشته حرف حکیمانه‌ای نیست ولی اینکه دولت آقای دکتر روحانی وارث وضعیت بسیار وخیمی، هم در داخل و هم در خارج از ایران بود قابل انکار نیست و اکنون هر چند می‌بینیم که هنوز از قلب ویرانه به جا مانده از نیرنگ‌ها و دروغ‌ها، طوفان‌های سهمگین سقف‌های بی‌رمق و سرپناه‌های مرتعش ناتوانان و بی‌پناهان را بر سرشان آوار می‌کند اما هر چند وقت یکبار هم برای مردم ایران زمین نسیم‌های دلپذیری وزیدن می‌گیرد... تورم تک رقمی می‌شود، ارتباطات بین‌المللی ایران در دنیای پیچیده و به شدت سیاسی امروز پررنگ‌تر شده و ایران‌هراسی بطور قابل توجه و معناداری در عصر ارتباطات و تبلیغات نامحسوس و محسوس مهار می‌شود، صنعت توریسم رونق می‌گیرد، حراست از ثروت‌های ملی ایران مانند نفت و گاز به سمت نظام‌مندی و استواری می‌رود و کلا با یک تعبیر موسیقایی ردیفی؛ دولت ایران از گوشه‌های مخالف و جامه‌دران و شکسته فاصله بیشتری گرفته و به سوی روح‌افزا و دلکش و عشاق میل می‌کند!!... اینها همه جای تامل دارند. این شکفتگی‌ها و عمارت‌ها از پس آن ویرانی‌ها با این همه مخالفت و کارشکنیِ هنوز و هر روز!! واقعا جای تامل و تفکر دارند...

آیا امید دارید این دولت با ادامه فعالیتش بتواند اتفاقات خوبی را رقم زده و مسیری که تاکنون طی شده به درستی ادامه پیدا بکند؟

➖ بله این امید در من نسبت به ایشان بیش از سایرین است. من از ایشان همیشه انرژی خوبی گرفته‌ام و این انرژی را در جامعه هم احساس می‌کنم. هرچند مخالفت خصمانه و کلا عناد با ایشان خیلی زیاد است... اما من از الان به شما قاطعانه می‌گویم که ایشان ان شاالله مجددا رئیس جمهور خواهند شد!

نظرات

  • ناشناس 31 تیر

    سلام در ارسال نظر محدودیت تعداد کلمات وجود دارد لطفا اصلاح بفرمایید

  • شهریار پیرمرادی 2 مرداد

    درسته واقعا محدودیت نوشتن حروف به صد و پنحاه مصیبته، هر پیام را باید چهل تیکه کتی بفرستی، تازه اون های هم که بعد از وقت اداری میفرستی میافته روز بعد

  • ناشناس 1 مرداد

    قالب جدید رسانه دولت بهار رو به دوستان عزیز بهاری تبریک عرض می‌کنم با آرزوی موفقیت

  • شهریار پیرمرادی 1 مرداد

    روحانی مسکن مهر را تحویل گرفت باید با برطرف کردن نقاط ضعف ان و تحویل به موقع به مردم هم بیکاری را از بین ببره هم محبوبیت کسب کنه، خرابه تحویل نگرفت.

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب