1399/06/28-15:04

کاهش ۸۴ درصدی پروازهای بین المللی در فرودگاه های کشور

کاهش ۸۴ درصدی پروازهای بین المللی در فرودگاه های کشور

بر اساس آمار رسمی طی مردادماه امسال نشست و برخاست پروازهای بین المللی در فرودگاه های تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ۸۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، مطابق آمار رسمی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی مردادماه امسال در 18 فرودگاه تحت مالکیت این شرکت مجموعا 403 فروند هواپیما در پروازهای بین المللی نشست و برخاست داشته اند که در مقایسه با 2480 نشست و برخاست مردادماه سال گذشته بالغ بر 84 درصد کاهش را نشان می دهد.

در فرودگاه شیراز این کاهش 76 درصد بوده و برای لارستان رشد منفی 24 درصدی ثبت شده است. نشست و برخاست پروازهای بین المللی در ماه مورد اشاره برای فرودگاه های مشهد، اصفهان، اهواز و تبریز به ترتیب رشد منفی 94 درصدی، 69 درصدی، 42 و 98 درصدی را ثبت کرده است. در این بین در فرودگاه بندرعباس این پروازها 17 درصد رشد داشته است.

در 11 فرودگاه دیگر تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران هیچ پرواز بین المللی در مرداد 99 نشست و برخاست نداشته است. در فرودگاه اختصاصی کیش نیز عملکرد پروازهای بین المللی 100 درصد و در قشم 31 درصد رشد منفی داشته است.

به گزارش تسنیم، مانند تیرماه طی مردادماه امسال نیز آمار مربوط به عملکرد فررودگاه امام (ره) " به علت عدم ثبت و مغایرت گیری در سامانه" در گزارش ماهانه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران نیامده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب