1399/06/31-17:19

حزب الله را هدف قرار می دهیم/ تحریم ها علیه ایران ادامه دارد

حزب الله را هدف قرار می دهیم/ تحریم ها علیه ایران ادامه دارد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد این کشور حزب الله و همه سازمان های را که مورد حمایت ایران هستند مورد هدف قرار خواهد داد. او گفت که تحریم ها علیه ایران همچنان ادامه خواهد یافت.

به گزارش دولت بهار به نقل از النشره، مورگان اورتگس سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا در گفت و گویی که با شبکه الحدث داشت، گفت: تحریم های ایران به خاطر جلوگیری از خرید و فروش سلاح توسط این کشور است. آمریکا حزب الله و همه گروه های تروریستی را که ایران به آنها کمک مالی می کند مورد هدف قرار خواهد داد.

او ادامه داد: تحریم ها علیه ایران جواب داده است و باعث رکورد اقتصادی این کشور شده است.تحریم ها باعث شده است تا شرکت ها با ایران همکاری نکنند. این تحریم ها فراگیر است و در دولت بعدی هم ادامه خواهد یافت.آمریکا آماده است تا هر شرکتی را که تحریم های ایرانی را نقض کند مورد بازخواست و مجازات قرار دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پایان گفت: تحریم های علیه ایران تا زمانی که این کشور رفتار خود را تغییر ندهد ادامه خواهد داشت. با اروپا درباره رفتارهای تحریک آمیز ایران که باعث بی ثبات شده است همکاری داریم. دونالد ترامپ رئیس جمهور تاکید کرده است که اجازه نخواهد  داد که ایران سلاح هسته ای به دست آورد. توافق هسته ای نتوانست مانع از فعالیت های هسته ای ایران شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب