1401/12/01-19:55

سمیعی: استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد

سمیعی: استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی ندارد

معاون حقوقی باشگاه استقلال با رد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم گفت: بر اساس نظر مدیریت باشگاه، مشکلی برای جذب بازیکن وجود ندارد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال پس از برد این تیم برابر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، گفت: بازی خوبی بود و ما دوست داشتیم دو تیم تا پایان با نفرات کامل با هم بازی می‌کردند. ملوان از تیم‌های خوب لیگ است که ضد فوتبال بازی نمی‌کند و همیشه رو به جلو بازی می‌کند و برد خیلی خوبی برابر یکی از تیم‌های خوب لیگ داشتیم.

سمیعی درباره حکم محرومیت ریکاردو ساپینتو و اختلاف استقلال و فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: یک اشتباه تایپی به وجود آمده بود و محرومیت بازی با مس را قطعی اعلام کرده بودند، بعد از پیگیری فدراسیون اعلام کرد که آن بخش از محرومیت قابل تجدید نظر است. تجدید نظر برای آن رای و رای بازی با پیکان به فدراسیون ارسال شد که فدراسیون اشاره کرد که محرومیت از دو بازی با عذرخواهی ساپینتو به حالت تعلیق در می‌آید که این مسئله صورت گرفت. ساپینتو ۵ بازی محروم بود که بازی با ملوان گذشت و دو بازی دیگر مانده است که با اعتراض به کمیته استیناف آن را پیگیری خواهیم کرد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره جدایی عزیزبک آمانوف که از باشگاه درخواست آی‌تی‌سی کرده است، خاطرنشان کرد: آمانوف به ایمیل استقلال هیچ درخواستی نداده است و شاید به ایمیل دیگری ارسال شده است و به همین خاطر با توجه به اینکه این بازیکن بدون خبر و هماهنگی اردوی تیم را ترک کرده، مرتکب تخلف شده و باشگاه از حقوق خود دفاع می‌کند و مانع تضییع آن می‌شود.

وی ادامه داد: این بازیکن حق ندارد بدون اجازه استقلال در تمرین تیم دیگری حاضر شود و بازی کند. بندهایی در قرارداد آمانوف وجود دارد که در صورتی که او به تیم دیگری برود باید مبلغی را به استقلال پرداخت کند.

سمعیی درباره اینکه استقلال به آمانوف بدهکار است و او می‌تواند قرارداد را فسخ کند هم تصریح کرد: از قرارداد این بازیکن ممکن است یک یا دو قسط عقب افتاده باشد اما در قوانین است که وی پس از این تاخیر باید اخطار به باشگاه بدهد و آمانوف این کار را انجام نداده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تاکید کرد: مدیریت باشگاه با توجه به نظر ساپینتو به دنبال جذب بازیکن است و گمان باشگاه بر این بوده که می‌تواند بازیکن جذب کند و مشکلی ندارد. یک تفسیر متفاوتی درباره «ماده یک» جذب بازیکنان خارجی وجود داشت اما من دقیق اطلاع ندارم که در این باره پیگیری باشگاه به کجا رسید اما مدیریت باشگاه اعلام کرد که مشکلی برای جذب بازیکن وجود ندارد.

سمیعی درباره شکایت شیخ دیاباته از استقلال به دلیل طلب 90هزار دلاری، اظهار داشت: دیاباته برای 2 ماه درخواست مطالبه وجه داده اما هنوز چیزی به صورت رسمی به باشگاه ابلاغ نشده است. دفعه قبل دیاباته درخواست ۹۰۰ هزار دلار کرده بود که با توجه مدارک، باشگاه به یک هفتم یا یک هشتم مبلغ مورد نظر دیاباته محکوم شد. این بار هم دو ماه از قراردادش را کم ذکر کرده بود و وکلای این بازیکن دوباره برای آن دو ماه درخواست مجدد داده‌اند.

وی در پایان درباره اینکه عدم پرداخت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی اسبق استقلال که می‌تواند کسب مجوز حرفه‌ای استقلال و حضور این تیم در لیگ قهرمانان را به خطر بیندازد، گفت:کمیته حرفه‌ای‌سازی باشگاه پس از ورود علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه، تشکیل شد که آیتم‌های مختلفی مدنظر است و روی آن کار می‌شود. بدهی مالی یکی از ارکان مهم برای گرفتن مجوز حرفه‌ای بوده و بدهی‌هایی که قبل نیمه دی امسال قطعی شده است باید تا قبل از ۱۰ فروردین سال‌آینده تسویه شود و بدهی‌ای باقی نماند. به همین خاطر یکی از مهم‌ترین پرونده‌های ما پرونده استراماچونی است که مدیرعامل شخصا آن را پیگیری می‌کند اما متاسفانه افزایش قیمت دلار کار را سخت‌تر کرده ولی مدیریت به دنبال پرداخت این مبلغ تا اوایل اسفند است تا با توجه به تعطیلات کار به روزهای آخر نکشد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب