1399/07/08-20:34

جانشین نامجومطلق در استقلال مشخص شد

مسئولانی که برای آینده باشگاه استقلال برنامه‌ریزی می‌کنند در تازه‌ترین سناریویی که برای این باشگاه طراحی کرده‌اند، قصد دارند سرپرست و سرمربی پیشین را به این تیم برگردانند.

به گزارش دولت بهار، در حالی که قرار است نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال روز چهارشنبه برگزار و طی آن برای آینده این باشگاه تصمیم گیری شود، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد سناریوی تغییرات در این باشگاه مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به احتمال فراوان بزودی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

احمد سعادتمند که از ابتدای سالجاری به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال شد با وجود عملکرد موفق در تأمین منابع مالی و پرداخت بخشی از بدهی‌های باشگاه که به گفته خودش بیش از ۶۳ میلیارد تومان شده است، به دلیل ناکارآمدی در کسب نتایج مطلوب تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در آستانه برکناری از مسئولیت خود قرار دارد.

اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال هر چند همراهی خوبی با سعادتمند داشته اند اما از آنجایی که وی نتوانسته در بخش فنی این تیم را به شرایط مد نظر هواداران برساند باید صندلی مدیریت را به فرد دیگری تحویل دهد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد نزدیکترین گزینه برای جانشین مدیرعامل فعلی استقلال، اسماعیل خلیل زاده عضو هیأت مدیره است که هر چند در ظاهر ارتباط خوبی با سعادتمند دارد اما عملاً مواضع مخالف با وی هم داشته است.

در صورتی که خلیل زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شود، به احتمال فراوان فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی به مسئولیت خود بازخواهد گشت و جانشین مجیدنامجومطلق خواهد شد که فصل پیش دستیار وی بود اما در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی فعالیت کرد.

البته هنوز برخی مدیران و نزدیکان به باشگاه استقلال در تلاش هستند تا این سناریو را برهم بزنند و شرایط جدیدی را برای باشگاه رقم بزنند که هنوز راه یه جایی نبرده اند اما این احتمال وجود دارد که تغییرات با افراد دیگری رقم بخورد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب