1399/07/18-12:38

شکایت النصر از پرسپولیس رد شد

شکایت النصر از پرسپولیس رد شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر از رد شدن شکایت حریف عربستانی پرسپولیس داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ورزش سه، باشگاه النصر عربستان بعد از شکست مقابل پرسپولیس با ادعای مشکل در نقل و انتقال این باشگاه و سود بردن از بازیکنان غیرقانونی، شکایت خود را به کنفدراسیون ارایه داده بود که اکنون با اعلام ای اف سی این موضوع رد شد.

پرسپولیس با عبور از النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود به فینال این رقابت‌ها شده بود. با این حال ساعاتی بعد از این اتفاق، باشگاه النصر اقدام به شکایت از پرسپولیس بابت سود بردن از بازیکنان غیرمجاز با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را به کنفدراسیون تسلیم کرد. موضوعی که با توجه به شکایت برانکو ایوانکوویچ بابت مطالباتش و نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس در خصوص رای این موضوع ارسال شده بود، نگرانی بزرگی را شکل داده بود.

باشگاه پرسپولیس بعد از شکایت النصر و درخواست کنفدراسیون برای ارائه مستندات، این موضوع را در دستور کار قرار داد و اکنون هم با رای قطعی در خصوص این شکایت مواجه شد.

صفحه توئیتر‌ AFC در خبری فوری در این باره نوشته است: کمیته انضباطی AFC اعتراض ارائه شده از سوی باشگاه النصر را رد می‌کند.

 

 

این کنفدراسیون در سایت خود هم در توضیح کامل این پرونده آورده است: کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز اعتراضی که توسط النصر عربستان سعودی، در رابطه با بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا( منطقه غرب) مطرح شده بود را طبق ماده 59 AFC رد می کند.  آیین نامه مسابقات لیگ قهرمانان 2020.

اکنون شاگردان یحیی گل محمدی با اعلام رسمی رای کنفدراسیون، خود را مهیای حضور در فینال ۲۹ آذر و مشخص شدن رقیب شرقی خود در این رقابت خواهد کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب