1399/08/06-14:53

اشتباه استقلال/ با نادری قبل از دریافت رضایت‌نامه قرارداد بستند!

اشتباه استقلال/ با نادری قبل از دریافت رضایت‌نامه قرارداد بستند!

مدیران باشگاه استقلال بدون جلب رضایت مدیران باشگاه کورتریک بلژیک با مدافع پرسپولیس مذاکره کرده و در نهایت با وی قرارداد بستند.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، محمد نادري چند روزي است كه با باشگاه استقلال قرارداد بسته اما همچنان در تمرينات اين تيم شركت نمي كند. اگر چه بحث تست کرونا و مجوز سلامتي اين بازيكن براي شركت در تمرينات مطرح شده اما با نگاه دقيق تر به اين موضوع مشخص مي شود مديران باشگاه استقلال ابتدا با بازيكن قرارداد بسته و سپس قصد مذاكره با باشگاه تحت قرارداد با نادري را  براي دريافت رضايتنامه اين بازيكن دارند و همين مساله باعث شده تا نادري نتواند در تمرين تيم جديدش شركت كند.

اعضاي هيات مديره استقلال چند روز پيش در شرايطي با محمد نادري قرارداد بستند كه اين بازيكن بايد مبلغ 150 هزار دلار بابت رضايت نامه اش به باشگاه بلژيكي پرداخت كند. اگر چه اين رقم مورد پذيرش باشگاه استقلال قرار گرفته اما باشگاه بلژيكي هيچ اطلاعي از توافق اين بازيكن با استقلال نداشته و به همين دليل اگر نادري در تمرينات آبي پوشان شركت كند باشگاه بلژيكي مي تواند از وي شكايت كند.

با اين اوصاف مديران استقلال تازه در تدارك مذاكره با باشگاه بلژيكي براي دريافت رضايتنامه نادري هستند و مشخص نيست اگر باشگاه بلژيكي از اين بازيكن و حتي باشگاه استقلال شكايت كند چه سرنوشتي در انتظار بازيكن تازه وارد آبي پوشان خواهد بود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب