1399/08/07-22:47

کشف ۳۰۰ هزار انسولین قلمی و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن نباتی

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳۰۰ هزار انسولین قلمی و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن نباتی احتکار شده در غرب استان تهران خبر داد و گفت: این اقلام با دستور مرجع قضائی بین مردم توزیع خواهد شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس از غرب استان تهران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران عصر امروز از کشف انسولین‌های قلمی احتکار شده در غرب استان تهران در جمع خبرنگاران خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار انسولین قلمی احتکار شده در غرب استان تهران توسط کارگاهان کشف و تحویل مراجع قضایی شد. 

وی گفت: این اقلام وارداتی و دارای تاریخ مصرف بوده که طبق هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی، در داروخانه‌ها توزیع خواهد شد. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ارتباط با احتمال فروش این اقلام در بازار آزاد، ادامه داد: این موضوع توسط همکاران در حال بررسی است. 

سردار ظهیری ادامه داد: در این اقدام دو نفر دستگیر شدند که یک نفر واسطه بوده و دستگیری نفر اصلی که واردکننده اقلام بوده و سایر افراد در دستور کار قرار دارد. 

وی بیان کرد: مقابله با قاچاق کالا از برنامه‌های پلیس بوده و طرح‌هایی در این خصوص در حال اجرا است. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف روغن جامد احتکار شده در غرب استان تهران، خاطرنشان کرد: اخیراً ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم روغن نباتی جامد احتکار شده توسط نیروهای پلیس کشف شد و دستور توزیع آن بین مردم گرفته شده است. 

سردار ظهیری خطاب به احتکارکنندگان تصریح کرد: پلیس با هماهنگی مرجع قضائی با تمام احتکارکنندگان برخورد قانونی خواهد کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب