1399/08/13-18:58

بهره مندی شهدای سلامت از خدمات بنیاد شهید

اوحدی گفت: بنیاد شهید در‌صورت ارائه پرونده شهدای سلامت توسط کمیته ملی تعیین مصادیق، آنها را نیز از خدمات این بنیاد مانند شهدا بهره مند می کند.

به گزارش دولت بهار، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کمیته‌ای که با مسولیت وزیر بهداشت و درمان با عنوان کمیته‌ی ملی تعیین مصادیق شهدای سلامت تشکیل شده، گفت: جلسات این کمیته به طور مستمر در وزارت بهداشت و درمان برگزار شده، این کمیته متشکل از بنیاد شهید، سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور استخدامی کشور است.

وی ادامه داد: در این جلسات مصادیق شهید مشخص شده و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای عالی امنیت ملی هم به تصویب رسید. منتظریم که پرونده‌های این عزیزان در اختیار بنیاد شهید قرار بگیرد و براساس مصوبه و فرمایش مقام معظم رهبری شهدای سلامت هم از همه‌ی خدمات بنیاد شهید مثل بقیه شهدا بهره‌مند شوند.

وی افزود: خدماتی که بنیاد شهید به این عزیزان می‌دهد قطره‌ای است در مقابل این عظمت روحی که کادر درمان کشور دارند. انشاالله بتوانیم با همدلی و همبستگی که در کشور وجود دارد و با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت از این امتحان سخت هم مثل همه‌ی آزمایشات گذشته سربلند بیرون بیایم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب