1402/10/16-21:44

تصویب قطعنامه‌ تعویق زمان انتخابات در پاکستان

تصویب قطعنامه‌ تعویق زمان انتخابات در پاکستان

نمایندگان مجلس سنای پاکستان قطعنامه‌ای برای تعویق در انتخابات آتی این کشور که قرار است در ۱۹ بهمن امسال برگزار شود، تصویب کردند. این درحالی است که اکثریت احزاب پاکستانی خواستار برگزاری به موقع انتخابات هستند.

به گزارش دولت بهار به نقل از رسانه‌های پاکستانی، نمایندگان سنای این‌ کشور امروز به قطعنامه‌ای با هدف تعویق در برگزاری انتخابات عمومی این کشور رای مثبت دادند.

سناتور دلاور خان با ارائه قطعنامه مذکور به صحن علی مجلس سنای پاکستان، اظهار داشت که کاهش شدید دما در ایام نزدیک به انتخابات برگزاری آرام و بدون نقص این روند در مناطق سردسیر را با مشکل جدی روبرو می کند لذا تعویق در زمان برگزاری انتخابات اجتناب ناپذیر است.

وی تهدید تروریسم را دلیل دیگری برای تعویق در انتخابات آینده پاکستان عنوان و اضافه کرد: بسیاری از نامزدهای انتخاباتی، چهره‌های سیاسی و مسئولان حزبی در ایالات خیبر پختونخوا و بلوچستان هدف حمله قرار گرفته‌اند و بیشتر سیاسیون کشور نگران وضعیت وخیم امنیتی هستند.

قطعنامه‌ تعویق در زمان برگزاری انتخابات آتی پاکستان علیرغم مخالفت وزیر اطلاع رسانی دولت و برخی دیگر از نمایندگان مجلس سنا، به تصویب رسید.

این درحالی است که اکثریت احزاب پاکستانی خواستار برگزاری به موقع انتخابات عمومی در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) هستند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب