1402/10/29-19:07

کمبود کانتینر دردسر بزرگ چین برای صادرات پس از حملات حوثی‌ها

به گزارش دولت بهار، تغییر مسیر کشتی های کانتینر‌بر از کانال سوئز به دماغه امید‌‌ نیک برای صادر کنندگان چینی دو هفته بیشتر طول خواهد کشید و این به معنای کمبود کانتینر در بنادر مبدا و مقصد خواهد بود.

تغییر مسیر کشتی‌ها از دریای سرخ - کوتاه‌ترین مسیر آسیا به اروپا از طریق کانال سوئز - در اطراف دماغه امید نیک  می‌تواند دو هفته به برنامه‌های حمل‌ونقل اضافه کند و ظرفیت جهانی کانتینرهای جهانی را کاهش داده و زنجیره‌های تامین را قطع کند ‌، زیرا بازگشت کشتی‌ها طولانی‌‌تر خواهد شد.

این روند احتمالاً به معنای تاخیر برای کالاهایی است که قرار است در ماه آوریل یا می به قفسه های فروشگاه ها برسد.

به نقل از داده های BMI، یک شرکت تحقیقاتی صنعتی، برخی از شرکت‌های لجستیک در حال حاضر کمبود کانتینر در بندر نینگبو-ژوشان در چین را گزارش کرده‌اند که یکی از شلوغ‌ترین بندرهای جهان از نظر تناژ بار است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب