1402/11/04-10:13

ترامپ: اگر ما نبریم کار کشورمان تمام است!

 ترامپ: اگر ما نبریم کار کشورمان تمام است!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات‌متحده روز سه‌شنبه در انتخابات مقدماتی در نیوهمپشایر پیروز و یک گام بزرگ دیگری به معرفی به عنوان نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ماه نوامبر نزدیک شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از آسوشیتدپرس، نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل سرمایه و انرژی زیادی را برای پیروزی در این ایالت صرف کرده بود، اما از ترامپ شکست خورد.

این در حالی است که در روزهای اخیر و پس از پیروزی قاطع ترامپ در آیووا، ران دسنتیس، فرماندار فلوریدا و ویوک راماسوامی، تاجر و کارآفرین از گردونه رقابت‌ها کنار کشیدند. راماسوامی بلافاصله حمایت خود را از ترامپ اعلام کرد.

ترامپ نخستین نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است که از سال ۱۹۷۶ در رقابت‌های مقدماتی در آیووا و نیوهمپشایر پیروز می‌شود.

وی در شبکه اجتماعی‌اش «تروت سوشیال» نیکی هیلی را به عنوان یک نامزد «متوهم» مسخره کرد.

او در پست دیگری نوشت: «هیلی گفته بود که باید در نیوهمپشایر برنده شود. او برنده نشد.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در سخنرانی پیروزی خود در ایالت نیوهمپشایر عملکرد جو بایدن، رقیب احتمالی دمکرات خود در انتخابات، را بدتر از عملکرد مجموعا ده رئیس‌جمهور بد آمریکا توصیف کرد.
 
ترامپ، ۷۷ ساله گفت که بایدن، ۸۱ ساله، «نمی‌تواند دو جمله درست به زبان آورد یا راه خروجش را بعد از سخنرانی در یک سالن پیدا کند.»
 
ترامپ همچنین به کسانی که بایدن را به او ترجیح می‌دهند تاخت، و گفت «آن‌ها احتمالا از کشور ما نفرت دارند.»
 
او گفت: «اگر ما نبریم، کار کشورمان تمام است.»

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب