1399/09/01-17:05

پوتین تحریم کشورهای غربی را تمدید کرد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با صدور دستوری، تحریم خرید مواد غذایی از کشورهای غربی (تحریم کنندگان روسیه) را تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی تمدید کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، دستور کتبی پوتین برای تمدید تحریم کشورهای تحریم کننده روسیه تا پایان ماه دسامبر سال ۲۰۲۱میلادی(دی ماه۱۴۰۰)، روز شنبه در پورتال اطلاعات حقوقی روسیه منتشر شده است.

در این دستور گفته شده است: تدابیر اقتصادی ویژه که در دستور شماره ۵۶۰ رئیس جمهوری روسیه مورخه ۶ ماه اوت سال ۲۰۱۴ پیش بینی شده است تا روز ۳۱ ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ تمدید شود.

علاوه بر آن به دولت روسیه دستور داده شده است تا مطابق با اختیارات خود، دستور رئیس جمهوری روسیه در مورد تمدید تحریم های غرب را اجرا کند.

روسیه با توجه به حفظ تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه، هر ساله تحریم‌های در مورد این کشورها وضع یا تحریم‌های قبلی را تمدید می‌کند.

پوتین پاییز سال ۲۰۱۴ در پاسخ به تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه طی دستوری، واردات محصولات کشاورزی، مواد خام و مواد غذایی از کشورهای تحریم کننده روسیه را صادر کرده بود.

اقلامی همچون محصولات کشاورزی، انواع گوشت، محصولات دریایی، میوه و صیفی جات و محصولات لبنی در فهرست تحریم‌های روسیه علیه غرب قرار گرفته اند.

این کشورها شامل آمریکا، کانادا، استرالیا، نروژ و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌شود که از سال ۲۰۱۴ و در مساله اوکراین تحریم‌های گسترده‌ای را علیه روسیه اعمال کرده و صدها شهروند و مقام روس را در فهرست تحریم خود قرار دادند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب