1399/09/01-21:27

ره تركستان!

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

دکتر احمدی نژاد اخیرا در یک گفت و گوی رسانه ای، ابعاد نگران کننده ای از مساله کرونا را تشریح کرد.

سخنان رئیس جمهور سابق حاوی نکات بسیار مهمی بود و مساله تاسف آور در سخنان ایشان "راحتی خیال دولت و مقامات مسئول از نبود اعتراض در داخل کشور” است.

در نظامی که "مردمسالاری" در آن به طور واقعي متجلی شده باشد، پیش از آنکه یک شخصیت دلسوز، مردمی و انقلابی مانند دکتر احمدی نژاد زبان به روشنگری و اعتراض بگشاید، اين جريان هاي سياسي هستند كه با واكنش به هنگام و مسئولانه خود، بايد از حقوق و منافع و مصالح مردم پاسداري كنند و ملت خود را بيدفاع و بي پناه نگذارند.

احزاب و گروه هاي به اصطلاح مدعي اصلاح طلبي كه در دولت روحاني نفوذ و اثر گذاري بلامنازعي دارند، در اين شرايط أسف بار، نقش و جايگاه خود را در موضع دفاع از منافع مردم ، كاملا فراموش كرده و با سكوت يا توجيه گري نسبت به اقدامات گوناگون دولت و بويژه در موضوع كرونا ، ساختار هاي مردمسالاري را در جمهوري اسلامي ايران ناكارامد نشان داده اند!

همچنین صدا و سیما و سایر رسانه های ارتباط جمعی که عموما از بيت المال ارتزاق می کنند و داعيه رکن چهارم كشور بودن را دارند، عامدانه خود را به خواب زده اند و به جای پشتيباني از مردم ، از جریانی که کشور را به سمت تسلیم مي برد و جامعه را در معرض خسارات و تلفات سنگين قرار داده است ، به طور همه جانبه حمايت مي کنند!

آيا این ره كه آنها مي روند، به ترکستان منتهي نخواهد شد؟

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب