1403/02/19-13:02

احتمال سیلاب در مناطق ییلاقی طرقبه‌شاندیز

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: گردشگران برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌جاری به دلیل بارشهای رگباری و احتمال سیلاب به مناطق ییلاقی این شهرستان سفر نکنند.

به گزارش دولت بهار، حمیدرضا ضیایی رحیمیان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس اعلام هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی و مصوبات ستاد مدیریت بحران، این بارشها در نواحی کوهستانی طرقبه شاندیز شدید رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: به طور قطع حضور گردشگران همزمان با بارش های شدید در اطراف رودخانه ها و مناطق کوهستانی طرقبه شاندیز خطرساز خواهد بود.

فرماندار طرقبه شاندیز اظهار کرد: برای پیشگیری از عواقب احتمالی بارش های شدید، تصمیم‌های مقتضی برای مدیریت شرایط بحرانی در فرمانداری اتخاذ خواهد شد که نتایج آن اطلاع رسانی می شود.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنان شهرستان طرقبه شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

شهرستان طرقبه - شاندیز نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم‌اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب