1399/10/12-11:14

واگذاری ایران ایرتور برخلاف دستور قضایی با اصرار جهانگیری

واگذاری ایران ایرتور برخلاف دستور قضایی با اصرار جهانگیری

نماینده مردم تبریز مجلس گفت: با وجود دستور مقام قضایی مبنی بر توقف انتقال اموال و دارایی‌های شرکت ایران ایرتور به خریدار در قالب بخش خصوصی، با اصرار معاون اول رئیس جمهور این واگذاری اموال و دارایی‌ها در حال انجام است.

به گزارش دولت بهار، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: مقام قضایی دستور توقف واگذاری شرکت ایران ایرتور و انتقال اموال و دارایی‌های آن به شخص خریدار را صادر کرده اما علی رغم این دستور قضایی واگذاری‌ اموال این شرکت با اصرار اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی این اتفاق در حال انجام است.

وی افزود: هیأت واگذاری ارجاع پرونده واگذاری شرکت ایران ایرتور به هیأت داوری را ضروری دانسته اما معاون اول رئیس جمهور نظرش بر عدم ارجاع این پرونده به هیأت داوری است و بر این مسأله اصرار و تأکید دارد و تاکنون این پرونده به هیأت داوری ارجاع نشده است.

نماینده مردم تبریز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه آنچه که در بحث واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان اتفاق افتاد در مورد شرکت ایران ایرتور هم در حال رخ دادن است و ما شاهد وقوع اتفاقات ناخوشایندی در این زمینه هستیم.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد خود را برای اقدامات ناصوابی که از پیش از این در بحث واگذاری شرکت‌های دولتی انجام شده، هزینه کرده و به دفاع از این اقدامات ناصواب می‌پردازد و مجلس هم به همین خاطر در جلسات گذشته  خود به وزیر کارت زرد داد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب