1399/10/12-13:21

سردار سلامی: برای هرگونه واکنش آماده هستیم

سردار سلامی: برای هرگونه واکنش آماده هستیم

سردار سلامی گفت: مسیر انتقام سخت مسیر فروپاشی رژیم صهیونیستی و اضمحلال سلطه سیاسی آمریکا بر منطقه و اخراج آمریکا از منطقه و دادن سرنوشت مسلمانان به دست خودشان است. عزت عظیم مسلمانان باید حفظ شود و این انتقام سخت به عنوان یک طریق و یک مسیر گرفته شود.

به گزارش دولت بهار، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و در جمع خبرنگاران گفت: حاج قاسم نشان داد وقتی ما حرکت می‌کنیم و هنگامی که در میدان جنگ و جهاد با دشمن حضور پیدا می‌کنیم، پیروز هستیم. سکوت و سکون تنها چیزی است که مسلمانان را ذلیل می‌کند. حاج قاسم مظهر حرکت بود نشانه جهاد بود و از هیچ قدرتی نمی‌ترسید و هیچ قدرتی را غیر از قدرت الهی معتبر نمی‌دانست؛ بنابراین مقاومت این درس را گرفته که باید بی توقف ادامه دهد و استمرار جهاد عامل حیاتی سعادت همه ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درباره تداوم مسیر انتقام سخت که در منطقه شروع شده و ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: انتقام سخت، نقطه نیست بلکه یک مسیر است. البته ما انتقام نقطه‌ای این سردار بزرگ و همرزمانش را از عاملان و آمران آن خواهیم گرفت که جدا از همه مسیری است که ما طی می‌کنیم. یعنی آنانی که در این شهادت‌ها دست داشتند، آرام نخواهند بود. اما زمان و مکان و کیفیت تابع شرایط خاصی است که به وجود خواهد آمد و ما آن شرایط را به اذن خدا به وجود خواهیم آورد.

وی ادامه داد:، اما مسیر انتقام سخت مسیر فروپاشی رژیم صهیونیستی و اضمحلال سلطه سیاسی آمریکا بر منطقه و اخراج آمریکا از منطقه و دادن سرنوشت مسلمانان به دست خودشان است. عزت عظیم مسلمانان باید حفظ شود و این انتقام سخت به عنوان یک طریق و یک مسیر گرفته شود.

سرلشکر سلامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اخیرا دشمنان وانمود می‌کنند که در حال آرایش نظامی هستند، اظهار کرد: این مهم نیست که آن‌ها چه تصمیمی می‌گیرند بلکه تصمیم ما مهم است. ما تصمیم گرفته ایم که با همه قدرت و ظرفیت و قوت در مقابل هر دشمن کوچک و بزرگ بایستیم و پیروزی برای ما قطعی است چرا که ما هم دشمن را می‌شناسیم و هم خودمان را. ما اراده کرده ایم که بر دشمن غلبه کنیم و همان طور که سردار سلیمانی گفت همه مرد میدان هستیم. دشمن اگر آرزوی شکست دارد وارد میدان شود و ما در میدان حاضر هستیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب