1399/11/01-01:18

انتقاد دکتر احمدی‌نژاد از بی‌تدبیری دولت روحانی در ماجرای اعتراضات آبان ۹۸ و کشته شدن هموطنان

به گزارش دولت بهار، دکتر احمدی نژاد در بخشی از مصاحبه با اکوایران گفت:

چرا باید از اجرای طرح هدفمندی، نگرانی امنیتی می داشتم؟ یک طرحی که همه مردم دارند با آن همراهی می کنند اتفاقا امنیت را ارتقا می دهد.

من با تمام اقشار مردم صحبت کردم و به سوال هایشان جواب دادم. بیشترین حجم توجیهی و پاسخ به سوالات، در طرح هدفمندی اتفاق افتاده است. من با همه اقشار جلسه داشتم از رانندگان عزیز گرفته تا استادان دانشگاه. از صنف لوازم خانگی بگیرید تا خودرو ساز. از کارگر گرفته تا کارمند. در جلسه نشستیم و گفتیم می خواهیم این طرح را اجرا کنیم، سوالاتتان را بپرسید.  شهر به شهر، روستا به روستا من این طرح را برای مردم توضیح دادم.

کسانی نگران امنیت هستند که اولا به درست بودن تصمیم شان ایمان ندارند ثانیا به همراهی مردم ایمان ندارند. مشکل جدایی سیستم از مردم است. این دولت روز قبلش تکذیب می کند و روز بعد، نصفه شب می گوید کارت سوخت آمد، قیمت بنزین هم بالا رفت! در حالی که ما این را قبلا تجربه کرده بودیم، تمام این گام ها در آنجا ثبت شده است و اگر آنها را اجرا می کردید مردم بیخودی کشته نمی شدند، مردم کشته شدند، حتی یک نفر هم مهم است، بخاطر بی تدبیری! چرا کارت سوخت را حذف کردید!؟ حالا دوباره می خواهید آن را برگردانید؟ اشکال ندارد ولی مردم را در جریان قرار دهید. من سخنگو هم داشتم اما خودم در تلویزیون صحبت می کردم چون کار برای مردم است و برای مردم توضیح می دادم و آنها هم استقبال می کردند. مردم از هر کار اساسی در این کشور، استقبال می کنند. ملت ایران، هوشمندترین، با وفا ترین و دلسوزترین ملت هاست و عاشق کشورش است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب