1399/11/01-13:01

دکتر احمدی‌نژاد: آنقدر نارضایتی هست که 98 درصد می گویند ما دیگر به این رئیس جمهور رای نمی دهیم!

به گزارش دولت بهار، دکتر احمدی نژاد در بخشی از مصاحبه با اکوایران گفت:

اگر در این 8 سال فقط بخش مسکن فعال بود، اقتصاد انقدر رکود و بیکاری نداشت. الان انقدر نارضایتی است که 98 درصد می گویند ما دیگر به این رئیس جمهور رای نمی دهیم، چرا باید اینگونه باشد؟ نباید از این اتفاقات خوشحال بود. اصلا نباید خوشحال باشی چون این 4 سال و 8 سال برای ملت است.

این مسکن مهری که شما آن را مسخره می کنید، ملت در آن نشسته اند و شما هویت و حیثیت مردم را دارید مسخره می کنید.  متاسفانه بعد از انقلاب یک لایه ای درست شده که خودش را مطلق و مردم را هیچ می داند. مسکن مهر باید طبق برنامه ریزی های ما سال 92 تمام می شد. در این 7 سالی که شما وقت داشتید 5 میلیون هم شما میساختید بخدا که اگر می ساختند ما دستشان را می بوسیدیم. الان سن ازدواج روی 30 سال رفته است، این برای یک کشور فاجعه است. الان جوانی آمده و 300 میلیون تومان رهن و 4 و نیم میلیون تومان اجاره برای یک واحد 100 متری در شرق تهران داده است. مگر شما چقدر حقوق می گیرید؟ برای مهندسی که اول سر کار می رود میانگین حقوقش 4 میلیون نمی شود اما من می گویم باید به او 7 میلیون بدهند که بتواند 4 و نیم میلیون از آن را بابت اجاره خانه دهد. اصلا او چه چیزی را باید پس انداز کند که بعدها صاحب خانه شود. اینها همه اشکال دارد. خدا این همه زمین به این مملکت داده است، طراحی کنید و شهرک بسازید تا مردم در آن بنشینند و زندگی کنند.

* اکوایران فیلم این بخش از گفت‌وگو با دکتر احمدی‌نژاد را منتشر نکرد ولی متن آن در روزنامه دنیای اقتصاد که مالک اکوایران است منتشر شده است.

نظرات

  • حمید پاپی 6 بهمن

    با سلام انشاالله در انتخابات 1400 با بیش از 40 میلیون رای بهار می آید وکشور گلستان می شود.

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب