1399/11/06-19:23

دعوت جمعی از هموطنان خراسان رضوی از دکتر احمدی‌نژاد برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ + تصاویر و متن نامه

دعوت جمعی از هموطنان خراسان رضوی از دکتر احمدی‌نژاد برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ + تصاویر و متن نامه

جمعی از هموطنان استان خراسان رضوی با حضور در میدان ۷۲ نارمک با قرائت و تقدیم نامه‌ای، از دکتر احمدی نژاد برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش دولت بهار، متن نامه سرگشاده جمعی از هموطنان خراسان رضوی به دکتر احمدی‌نژاد برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور محترم دوره نهم و دهم، خادم و محبوب همیشگی ملت بزرگ ایران

قریب به هشت سال از تاریخ زندگی مردم و کشور در حالی در این دولت سپری شد که اگر بخواهیم ماحصل آن را در چند کلمه بیان نماییم چیزی نیست جز سکون، پس رفت، سرخوردگی و تحقیر ملت بزرگ ایران. و این حجم آوار در حالی بر سر ما خراب شد که دوره هشت سال قبل از آن، یعنی دوره های ریاست جمهوری جنابعالی، سرشار از آبادانی و پیشرفت، عزت و اقتدار و مهرورزی و عدالت گستری بود.

دولت جنابعالی در شرایطی به کار خود پایان داد که به لطف خدا و یاری مردم و با حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشور را در همه ابعاد، چندین برابر دوره های قبل از خود به جلو برده بود. هدفمندی یارانه ها، مسکن مهر، سهام عدالت، پیوستن ایران به باشگاه کشورهای دارای فناوری هسته ای و فناوری فضایی، حجم عظیم بهبود و توسعه راه های بین شهری، گازرسانی به شهرها و روستاها در اقصی نقاط کشور، توسعه زیرساخت های ارتباطی، توسعه صنعتی، توسعه کشاورزی و توسعه گردشگری تنها بخشی از دستاوردهای دولت های نهم و دهم است. هرچند اگر کارشکنی ها و سنگ اندازی های برخی مسئولان و نهادها جای خود را به همدلی و همراهی با دولت جنابعالی می داد، موفقیت ها در ابعاد بزرگتر نیز در دسترس ایران عزیز بود.

در نقطه مقابل دولت عدالت محور و در شرایطی که این دولت پرکار و مردم مدار به عنوان تنها دولت بعد از انقلاب، در انتخابات پس از خود فاقد کاندیدا بود، دولتی بر سر کار آمد که از همان ابتدا عزم خود را بر مخالفت و تخریب دستاوردهای دولت شما جزم کرده بود و با پشتوانه حمایت های بی دریغ برخی مسئولان و نهادها که در دولت نهم و دهم پیوسته در حال تکفیر شما و همکارانتان بودند، و در کمال بی توجهی به خواسته  ها و مطالبات مردم، کشور عزیز ایران را به ورطه ناامیدی و شکست کشاند.

اگر بخواهیم علت آن حجم عظیم پیشرفت و موفقیت را در مقابل این حجم از ناامیدی و شکست در چند کلمه بیان کنیم، چیزی نیست جز اعتقاد شما به اصالت مردم در اداره کشور. دولت های نهم و دهم در همه تصمیمات و سیاستگذاری های خود، منافع و رضایت مردم را در نظر گرفتند و از این رو در همه صحنه ها همراهی مردم را با خود داشتند. اما دولت کنونی به جای اصالت دادن به رضایت و منافع مردم، رضایت باندها و جناح ها و در مواردی رضایت دولت های خارجی را هدف قرار داده بود و نتیجه آن شد که همه می بینیم.

جناب آقای دکتر احمدی نژاد!

جنابعالی بواسطه ارتباط مستمر و صمیمانه با اقشار گوناگون مردم از مشکلات و کم و کاستی ها آگاه هستید و ما قصد نداریم با بیان مشکلات متعدد کشور در داخل کشور و همچنین در عرصه بین‌الملل، خاطر شما و خوانندگان این بیانیه را مکدر سازیم. اما بر هیچ کس پوشیده نیست که بی تدبیری ها و خیانت ها عرصه را در همه زمینه ها بر مردم تنگ کرده است. آمار بیکاری، تعداد خانوارهای زیر خط فقر، کاهش میزان ازدواج و افزایش چشمگیر طلاق، غیر ممکن شدن خرید یک واحد مسکونی یا خودرو برای بسیاری از خانواده ها از یک سو و بی عملی و عدم ابتکار عمل دولت در مقابل ظلم ها و فشارهای آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از سوی دیگر، چهره ای خسته و نا امید از آینده برای ایران پر افتخار ترسیم کرده است.

با وجود همه سختی ها، خاطره خوش دوران ریاست جمهوری شما کام مردم را شیرین می کند و چه بسا خبر حضور شما در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، رنج چند ماه باقی مانده از این دولت را بر مردم هموار خواهد کرد. کما این که اگر برخی اقدامات مردم محور شما در دوران ریاست جمهوری نبود، خدا می‌داند در این چند سال چه بر سر مردم می آمد.

خادم محبوب ملت ایران!

دولتی که از ابتدا تا انتهای دوره کاری خود به فرموده مقام معظم رهبری در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی مردم ایران گام برداشت و پرچمدار عدالت گستری و پیشرفت و در عین حال، استکبار ستیزی بود باید یک بار دیگر فرصت یافته و خود را در معرض آراء عمومی ملت ایران قرار دهد و نظر مردم در مورد آن اخذ شود.

برخی بلندگوهای تبلیغاتی و اشخاص وابسته به جریان های سیاسی خاص، با انکار موفقیت ها و اقدامات مثبت دولت های نهم و دهم، سراب بهروزی را به مردم ایران نشان می دادند و سعی داشتند مردم را نسبت به دولت شما بدبین کنند. اما شاید تنها خیر دوره هشت ساله اخیر این باشد که پس از قرار گرفتن این افراد و همفکرانشان در رأس قدرت، دروغ و تزویر این مدعیان بر آن دسته از مردمی که در اثر جوسازی رسانه ای از دولت های نهم و دهم ناراضی شده بودند، آشکار شد.

بر همگان روشن است که حضور دوباره در مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران برای فردی که پیش از آن با قدرت و صلابت و به پشتوانه حمایت میلیون ها شهروند ایرانی در آن مقام انجام وظیفه نموده، از نظر شخصی فضیلت و امتیاز ویژه ای به حساب نمی آید.

اما ما با این بیانیه از شما که ثابت نموده اید همواره آماده فداکاری در راه ملت شریف ایران هستید، تقاضا می کنیم مطالبه عمومی ملت ایران را مورد توجه قرار داده و با اعلام کاندیداتوری در انتخابات پیش رو، مرهمی بر دل های خسته و رنجیده ملت ایران بگذارید.

ای احیاء کننده نام امام زمان عج در مجامع بین المللی!

در حالی که امام خمینی ره یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران را زمینه سازی برای ظهور امام زمان عج بیان کرده بودند و  مسئولان را به گام برداشتن در مسیر این هدف توصیه فرموده بودند، متأسفانه برخی مسئولان در این موضوع مهم که یکی از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی 1357 بود، دچار غفلت شده بودند .

اما شخص جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور با توجه ویژه به موضوع مهدویت و زمینه سازی ظهور، باعث جلب توجه همگان در داخل و خارج به این مهم شدید. هنوز طنین صدای دعای تعجیل در فرج که توسط شما در محافل و مجامع در گوش ما می پیچد و دعا می کنیم امام زمان عجل ا... تعالی فرجه الشریف شما را در مسیر پیش رو یاری فرمایند.

جناب آقای دکتر احمدی نژاد!

جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی آن حاصل مجاهدت و فداکاری همه ملت ایران و به طور خاص سیصد هزار شهید و چندصد هزار جانباز است و قاطبه ملت عاشق ایران و انقلاب هستند. اما برخی بی تدبیری ها، کم کاری ها، خیانت ها و بی توجهی ها و در مواردی، انحراف از میثاق میان امام و امت، سبب دلسردی مردم عزیز شده و باعث گردیده مردم نتوانند افق روشنی در مقابل خود مشاهده نمایند.

شایسته نیست کشوری با منابع عظیم نفت، گاز، جنگل، معدن، دریا، موقعیت جغرافیایی ویژه و از همه مهم تر، نیروی کار متخصص و کارآمد، چنین روزهای سختی را تجربه کند.

شاید اگر ما دوران دولت جنابعالی را که در آن همه کشور تبدیل به یک کارگاه بزرگ توسعه و پیشرفت شده بود و ایران در همه زمینه ها به خود می بالید را درک نکرده بودیم، نمی دانستیم که برای خروج از این وضعیت بغرنج چه اقدامی باید انجام داد. اما بر ما ثابت شده که هر وقت مسئولان کشور به مردم اعتماد کنند و خود را از مردم بدانند و به سوی مردم گام بردارند، مردم نیز هر آن چه در توان دارند را برای توسعه و تعالی کشور خود به میدان خواهند آورد.

ما به عنوان جمعی از دوستداران شما در استان خراسان رضوی، از جنابعالی برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دعوت می کنیم و تقاضا داریم این دعوت که در حقیقت مطالبه اکثریت مردم ایران است را اجابت فرمایید.

با آرزوی سلامت و موفقیت برای جنابعالی

جمعی از حامیان شما در استان خراسان رضوی

نظرات

  • ناشناس 6 بهمن

    اکتر ملت منتظر حضور محبوب ملت دکتر احمدی نژاد در انتخابات بهار هستند. انشاالله مردان بهاری با بهار می آیند. عشق ملت دکتر احمدی نژاد و لاغیر. محبوب ترین ریس جمهور مردمی عدالت محور و رک. و بهترین نشانه اشم اینکه باج به هیچ کس نداده و نمی ده. انشاالله ابن دفعه مقتدر تر بیاد.

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب