1399/11/09-20:21

دکتر احمدی‌نژاد در دیدار با اعضای حزب ایران جوان: شرایط به نفع مردم ایران تغییر خواهد کرد + تصاویر

 دکتر احمدی‌نژاد در دیدار با اعضای حزب ایران جوان: شرایط به نفع مردم ایران تغییر خواهد کرد + تصاویر

دبيركل، مسئولين و جمعی از اعضای 'حزب ایران جوان' صبح روز چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ با دکتر احمدی‌نژاد دیدار و گفت‌و‌گو کردند و از ایشان دعوت به عمل آوردند تا با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری و بازگشت به عرصه مدیریت اجرایی کشور ، تلاش مجدانه‌ای را در جهت احیای شخصیت و حیثیت ملت ايران و بهبود شرایط زندگی مردم به عمل آورد.

به گزارش دولت بهار، دکتر احمدی‌نژاد در این دیدار گفت: جامعه ما شرایط سختی را دارد تجربه می‌کند و مأموریت امروز ما تعمیق آگاهی نسبت به دلایل پیدایش وضع موجود و همچنین راه‌های مختلف عبور از این شرایط با هدف بی‌اثر کردن جوسازی بدخواهان و تلاش‌های مخرّب آنهاست.

ایشان به تلاش شیاطین برای ایجاد یأس و ناامیدی در مردم اشاره کرد و افزود: دشمنان در صدد ترویج یأس و افزایش سرخوردگی در میان مردم هستند زیرا اگر یأس  و به دنبال آن بی‌تفاوتی بر کشور حاکم شود، به راحتی کشور را خواهند بلعید، بنابراین دوّمین مأموریت امروز ما امید دادن به مردم نسبت به آینده درخشانی است که در دسترس آنان قرار دارد.

دکتر احمدی‌نژاد انقلاب را یک رویداد جهانی و تاریخی توصیف کرد و افزود: باید این حقیقت برای مردم تبیین و تشریح شود که همه مشکلات و ضعف‌ها و ناکارآمدی‌ها بر اثر فاصله گرفتن از خطّ انقلاب ایجاد شده است.

ایشان همچنین به وجود انبوه انسان‌های کارآشنا، خلّاق، مردمی و میهن‌دوست در میان ملّت انقلابی ایران اشاره كرد و اطمینان داد که به زودی شرایط به نفع مردم ایران تغییر خواهد کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب