1399/11/21-00:33
در دیدار با جمعی از مردم انقلابی استان خوزستان؛

دکتر احمدی نژاد: خوزستان گلستانی از ارزشهای ناب انسانی است

دکتر احمدی نژاد: خوزستان گلستانی از ارزشهای ناب انسانی است

دکتر احمدی نژاد در دیدار با جمعی از مردم، شیوخ و سادات استان خوزستان که روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد، از این منطقه به عنوان قطعه ای طلایی از کره زمین و گلستانی از گلهای بسیار زیبا از ارزش های انسانی، عزم و اراده و همت و دوستی و عشق به ایران نام برد و از مردم این استان به سبب کرامت و عزت نفس بالایشان تمجید کرد.

به گزارش دولت بهار، دکتر احمدی نژاد ایستادگی مردم خوزستان را در برابر تهاجم همه جانبه دشمن، یک رویداد تاریخی و الهی توصیف کرد و گفت: مردم خوزستان با فداکاری های بسیار و تقدیم هزاران شهید و جانباز ، از وجب به وجب این منطقه از خاک ایران دفاع کردند و جا دارد که ملت ایران تا ابد به مردم خوزستان که بزرگترین ثروت این استان هستند، افتخار کند.

دکتر احمدی نژاد از برخی بی مهری های صورت گرفته در حق مردم خوزستان در دوران جنگ تحمیلی و سالهای پس از آن انتقاد کرد و آن را ثمره نگاه نادرست امنیتی از یک سو و فراموشی اهداف و آرمانهای انقلاب از سوی دیگر دانست.

وی گفت: معتقدین به نگرش امنیتی، به بهانه محتمل بودن یک جنگ دیگر از غرب و جنوب ایران مانع از سرمایه گذاری در غرب کارون شدند، در حالی که هم روش جنگ در دنیا تغییر کرده است و هم این تصمیم غلط به مثابه خودکشی از ترس مرگ است.

دکتر احمدی نژاد غلبه نگاه امنیتی در دولت را یک امر نگران کننده و اسفبار دانست وگفت: دولت نوکر و خادم مردم است و همواره باید در کنار مردم و دلگرم به آنان باشد و اصولا نگاه امنیتی نه تنها از ایران بلکه از کل جهان باید ریشه کن شود.

وی از عدالت، عزت و کرامت، پیشرفت، آزادی، صداقت و استقلال به عنوان مطالبات به حق مردم و برآمده از ارزشهای انقلاب یاد کرد و افزود: بعضی ها این ارزشها را فراموش کرده اند، تا آنجا که فکر می کنند فساد و ظلم در جای دیگر بد و زشت است اما در ایران اشکالی ندارد. این در حالی است که عناوین رسمی مانند فرماندار، استاندار، مدیرکل، نماینده مجلس یا رئیس جمهور هیچ شان و منزلتی جز جلوگیری از فساد و دزدی و ظلم و بی صداقتی از یک طرف و و ترویج عدالت، آزادی، صداقت و پاکی از طرف دیگر ندارند.

دکتر احمدی نژاد با اظهار تاسف از تبدیل شدن صندلی ها به یک هدف برای برخی از صاحب منصبان گفت: بعضی ها خیال می کنند که صندلی قدرت می آورد در حالی که قدرت واقعی در سایه پشتیبانی و اراده مردم به دست می آید. یک کشور وقتی نیرومند است که مردمش قوی و از همه جهات برخوردار و توانمند باشند اما بعضی ها به غلط تصور کرده اند که یک کشور با وجود یک ملت ضعیف هم می تواند قوی باشد.

وی فراموش کردن مردم را ثمره فراموش کردن خود و خدا دانست و با تاکید برتعلق کشور و حکومت به مردم گفت: مشکل ایران نداشتن پول نیست بلکه ضعف و ناکارامدی در مدیریت است. ایران کشور ثروتمندی است و ادعای بی پولی کشور متاثر از بی اطلاعی است زیرا اگر پول در کشور وجود نداشت، تلویزیون هر روز از فسادهای چند هزار میلیارد تومانی خبر نمی داد؟

دکتر احمدی نژاد به نارضایتی گسترده مردم از عملکردها اشاره کرد و گفت: عده ای در پاسخ به اعتراضات مردم آنها را ضد انقلاب خطاب می کنند در حالی که باید بدانند که یک ملت هرگز نمی تواند ضد انقلاب باشد و اگرچه امروز مردم ایران از عملکردها بسیار ناراحتند و حتی ممکن است علیه انقلاب هم حرف بزنند، اما هرگز از انقلاب خود دست نخواهند کشید.

وی در پایان سخنان خود بر ضرورت تلاش همگانی برای اصلاح وضع کشور تاکید کرد و گفت: باوجود آنکه بعضی عفونت ها ریشه دار شده و گسترش یافته است؛ اما به فضل الهی و با خواست، اراده و ایمان ملت ایران این شرایط به نفع کشور، مردم، آرمانها و امام زمان(ع) به عنوان صاحب اصلی امور عالم تغییر خواهد یافت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب