1400/01/05-12:31

فتح الله‌زاده: فرهاد کنار من جام آسیایی می‌گیرد

 فتح الله‌زاده: فرهاد کنار من جام آسیایی می‌گیرد

مدیرعامل اسبق استقلال مدعی است که فکری به دلیل عدم حمایت لازم از تیم کنار رفت و مجیدی قادر است این تیم را به موفقیت بزرگی برساند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ورزش سه، علي فتح الله‌زاده، مديرعامل اسبق استقلال در تازه‌ترين صحبت‌هايش اينبار با ايلنا درباره شرايط اين تيم با هدايت فرهادي مجيدي و ديگر اتفاقات حول اين باشگاه به صحبت پرداخته است. او درباره سالي كه گذشت مي‌گويد: براي ما سخت گذشت. خيلي از دوستان‌مان را از دست داديم و عزيزاني مانند مهرداد ميناوند و علي انصاريان از كنار ما رفتند كه واقعا تاسف برانگيز بود.

وي درباره ابتلا به كرونا در دوره مديريتش در باشگاه استقلال و شايعاتي كه درباره بهانه قرار دادن آن براي فرار از مشكلات مالي اين باشگاه مي‌گويد: بله، مدل‌هاي اوليه كرونا را گرفتيم و نمي‌دانستم كه بايد چه كاري انجام بدهم. خيلي سختي كشيدم و اذيت شدم كه با دعاي مردم و لطف خدا توانستم اين ويروس را شكست بدهم. من از استقلال با بهانه كرونا فرار كردم؟ چه مسئوليت عجيبي بوده كه بخواهم چنين كاري انجام بدهم؟ من هم چنين چيزي شنيدم اما خيلي بي ربط بود چون من هر زماني كه به باشگاه آمدم. خداراشكر هميشه بدهكار بوديم و الان هم باشگاه هنوز بدهكار است. من حقيقتا به خاطر كرونا و دوم بداخلاقي كه مديران ورزش انجام دادند ديدم كه ماندنم به صلاح نيست. تغيير مديريت باشگاه‌هاي بزرگي مانند استقلال و پرسپوليس تبعات بسيار زياد و بدي دارد. امروز ما شاهد تغييرات پي در پي هستيم. جايگاه استقلال و پرسپوليس خدا پيغمبري اينجا نيست، اينطوري نيست! اين باشگاه‌ها با توجه به كارگزار و اسپانسر اداره مي‌شوند. شوخي نيست، يك كارگزار ۱۰۰ ميليارد تومان پول مي‌دهد! در اين وضعيت نبايد باشگاه‌هاي ما اينگونه باشند و به نظرم يكي از عوامل اساسي آن تغييرات پي در پي در باشگاه‌هاست.

فتح‌الله‌زاده درباره جدايي زودهنگام محمود فكري گفت: فكر مي‌كنم كه فكري مظلوم واقع شد يعني اينكه خودش هم مقصر بود. به نظرم خيلي خوب با بازيكنان، دوستان و هوادارانش ارتباط برقرار نكرد. درست است و قبول دارم كه خيلي هم حمايت نشد اما در نهايت بگويم كه به فكري فرصت ندادند.

وي درباره سرمربيگري دوباره فرهاد مجيدي در استقلال و علاقه خاصي كه به شماره هفت سابق اين تيم دارد مي‌گويد: مطمئن باشيد زمانيكه فرهاد جام قهرماني آسيا را بخواهد بالا ببرد، حتما در كنار من خواهد بود. مطمئن باشيد.

رابطه ما با يكديگر بد نشد، فرهاد مثل پسرم است و بالاخره يك عده در اين فوتبال هستند و زمان ناصرخان (حجازي) خدابيامرز هم دو نفر وجود داشتند كه براي اينكه بخواهند از نام و جايگاه ناصرخان استفاده كنند، اخبار نادرست مي‌دادند! الان هم عده‌اي خلاصه دوست دارند در كنار فرهاد باشند، فرهاد هم بالاخره جوان است و به قول معروف زير گوش او مي‌خوانند. در مجموع مطمئن باشيد كه فرهاد هيچ زمان مقابل من نمي‌ايستد و اگر هم او را دعوا كنم سرش را بالا نمي‌آورد.

مديرعامل اسبق استقلال در پايان گفت:آرزو دارم كه در سال جديد معيشت مردم درست باشد و مردم طعم خوشي‌ها را بچشند و تحريم‌ها برداشته شود. به اميد خدا كه ارزاني بيايد و هيچ مردي شرمنده خانواده و فرزندانش نباشد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب