1400/01/07-23:53

عزیزی خادم: شیخ سلمان از ماجرای میزبانی بحرین خبر نداشت

عزیزی خادم: شیخ سلمان از ماجرای میزبانی بحرین خبر نداشت

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی درباره مباحث مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: ابتدا سال نو و اعیاد شعبانیه را تبریک می‌گویم. تیم ملی ایران متعلق به همه است و چه در داخل و چه در خارج همه عاشق تیم ملی کشورشان هستند. متاسفانه مسئله‌ای که برای میزبانی به وجود آمد از قبل وجود داشت. ما از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم به دنبال راه حلی هستیم تا از ظلمی که به فوتبال ایران شده است، رها شویم.

او افزود: با کمک مراجع زی ربط، تیم حقوقی و همکارانم خیلی خوب در حال پیگیری موضوع هستیم. امیدوارم حقانیت به فوتبال ایران برگردانده شود. ما با بحث میزبانی مواجه هستیم. میزبانی حق ما است و در لیگ قهرمانان به لحاظ حامیان مالی هم به ضرر ایران تمام می‌شود. از تمام ظرفیت‌ها در حال استفاده هستیم. بر خود واجب می‌دانیم که حق ملت ایران را بگیریم.

جلسه‌ای با شیخ سلمان برنامه ریزی شده است

عزیزی خادم دادمه داد: جلسه‌ای با شیخ سلمان برنامه ریزی شده است. البته ما منتظر جواب نهایی هستیم. با توجه به‌ مکاتبات، شیخ سلمان در جریانِ دادن حق میزبانی به بحرین نبوده است. ظاهرا دبیر کل AFC میزبانی را به بحرین داده است. از تمام ظرفیت‌ها از جمله دولت، وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی استفاده شده است.

فکر می‌کنم تا پایان اردیبهشت ماه رای تجدید نظر پرونده ویلموتس صادر شود

او در خصوص پرونده مارک ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال)، گفت: میراث بدی که به جا مانده است، به پرونده مارک ویلموتس مربوط می‌شود. با براتی، رفیعی و سایر اعضای تیم حقوقی به طور مرتب جلسه برگزار می‌کنیم. امیدواریم که این میراث بد را قدم به قدم حل کنیم و حق ملت ایران در این پرونده برگردانده شود. فکر می‌کنم تا پایان اردیبهشت ماه رای تجدید نظر صادر شود.

درِ فدراسیون فوتبال به روی افراد متبحر و اسطوره‌ها باز است

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در فوتبال ایران فضای روزمرگی حاکم بوده است و بی برنامگی را می‌توانید مشاهده کنید. درِ فدراسیون فوتبال به روی افراد متبحر و اسطوره‌ها باز است. دست همه را به گرمی می‌فشاریم و خواستار کمک هستیم. قطعا در انتخاب‌ها شتابزده عمل نخواهیم کرد. سعی می‌کنیم مشورت پذیر باشیم و در هیچ انتخابی توصیه پذیر نخواهیم بود.

امیدوارم با وجود تمام ظلم‌ها تیم ملی به جام جهانی صعود کند

او افزود: با افرادی که از جنس فوتبال هستند در حال مذاکره هستیم. قطعا این افراد در توسعه فنی به ما اضافه می‌شوند. با توجه به مطالعه و آسیب شناسی این اقدام را در دستور کار قرار دادیم. طبیعی است که از بعضی‌ تصمیم‌ها ناراحت شوند. رضایت حداکثری در اولویت قرار دارد. امیدوارم با وجود تمام ظلم‌ها تیم ملی را در جام جهانی ببینیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب