1400/02/08-23:46

حسن بیادی: احمدی‌نژاد در انتخابات ورود کند معادلات را تغییر خواهد داد

به گزارش دولت بهار، دبیرکل آبادگران جوان درباره حضور دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در بررسی این مسأله باید دو موضوع را در نظر داشت؛ نخست اینکه آقای احمدی نژاد هشت سال به عنوان رئیس جمهور در این کشور فعالیت کرده و مردم شناخت کاملی نسبت به نتایج عملکردش دارند، و دیگر اینکه او به عنوان یک رئیس جمهور دارای طیف سیاسی و مردمی همراه با خود است.

وی افزود: در این راستا در دوران هشت ساله فعالیت او در سفرهایی که به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف داشتند شاهد این بودیم که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه می‌شد که این اتفاق حتی در دوران بعد از ریاست جمهوری ایشان نیز ادامه دارد؛ همین امر می‌تواند نشان دهنده جایگاه و پایگاه قوی مردمی او درحوزه سیاسی باشد.

عضو پیشین شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم چه دیگران بخواهند یا نخواهند، چه به حق و یا ناحق ایشان را مورد نقد قرار دهند؛ بالاخره آقای احمدی نژاد در فرآیند سیاسی کشور تأثیر گذار هستند و چنانچه در ایام انتخابات آتی ورود پیدا کنند معادلات بسیاری از گروه‌ها و جریانات سیاسی را تغییر خواهند داد.

بیادی ابراز داشت: اینکه آقای احمدی‌ نژاد چطور می‌تواند دوباره فرصت حضور داشته باشد بستگی به تصمیمات شورای نگهبان دارد، و این موضوعی است که حاکمیت و نظام با توجه به شرایط کنونی، می‌تواند همانند دیگر نامزدهای انتخاباتی مقدمات حضور ایشان را فراهم نماید تا در نهایت مردم انتخاب نهایی و صالح مقبول را انجام دهند.

این فعال سیاسی ادامه داد: معتقدم در روند چنین انتخاب مهمی جهت تعیین مسئولیت ریاست جمهوری نباید فراموش کنیم که «مطالبه عمومی و قدرت پاسخگویی مثبت به خواسته ‌های منطقی مردم» مهمتر از پارامترهای دیگر شرایط انتخاب است و بنده تصور نمی‌کنم که تصمیم سازان حاکمیت به غیر از این  بیاندیشند و خواسته‌ای غیر از این داشته باشند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب