1400/04/07-18:42

مددی: من و هیات مدیره از مجیدی حمایت می‌کنیم

مددی: من و هیات مدیره از مجیدی حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من و هیات مدیره از فرهاد مجیدی حمایت می‌کنیم و می‌دانم وی به قراردادش پایبند است، درباره دستیار خارجی نیز باید بگویم قرارداد وی آماده و برای وی ارسال شده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، «احمد مددی» امروز (دوشنبه) در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به شرایط این روزهای استقلال گفت: مشکلات مالی همواره در استقلال وجود داشته و مربوط به امروز و دیروز نیست، در تمام سال‌های گذشته این مشکلات وجود داشته است.

وی افزود: پس از تغییراتی که در هیات مدیره باشگاه استقلال صورت گرفت، نفرات جدیدی که آمدند، همه هم‌قسم شدند که با تمام توان خود مشکلات را حل کنند و به زودی با تزریق منابع جدید مالی این مشکلات به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: چیزی که مشخص است باشگاه دارای چارت سازمانی و ذیحسابی است که زیر نظر وزارت دارایی کار می‌کند. روی همه اسناد نظارت عالیه می‌شود و ورودی و خروجی کاملا مشخص است. در این سالها مشخص شده هزینه‌ها هیچ زمان با درآمدها همخوانی نداشته است.

مددی در پاسخ به این پرسش که چرا از مدیریت باشگاه استقلال کنار نمی‌رود، اعلام کرد: صندلی استقلال صندلی خدمت است و افتخار می‌کنم در خدمت هواداران واقعی استقلال هستم. حساب و کتاب‌های باشگاه هم روشن است و به زودی اسناد مالی باشگاه را منتشر می‌کنم تا برای هر عزیزی که آگاهانه یا ناآگاهانه اخبار را منعکس می‌کند یکبار برای همیشه این مسائل مرتفع شود.

وی تصریح کرد: سوءمدیریت همیشه باعث شده استقلال ضربه بخورد. اگر استقلال از بدهی رنج می‌برد به این دلیل است که درآمدها با هزینه‌ها همخوانی نداشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره حاشیه‌هایی که درباره احضار دو بازیکن به کمیته انضباطی مطرح شد، گفت: در این مورد یک سوء تفاهم پیش آمده بود که روز گذشته حل شد و مشکل خاصی وجود ندارد.

مددی اظهار داشت: مهدی قایدی پسر خوب استقلال است و در خدمت او هستیم و این بازیکن با ما قرارداد دارد؛ بحث انتقال وی مطرح نشده است.

وی در پایان گفت: من و هیات مدیره از فرهاد مجیدی حمایت می‌کنیم و می‌دانم وی به قراردادش پایبند است، درباره دستیار خارجی نیز باید بگویم که قرارداد وی آماده و برای وی ارسال شده است. قرار است اصلاحاتش را انجام بدهد و برای ما ارسال کند، مشکلی با حضور این مربی نداریم و از او استقبال خواهیم کرد. مطمئنا وی بار فنی تیم را در کنار مجیدی بالا خواهد برد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب