1400/04/29-01:26

احتمال کلاس‌های حضوری دانشجویان کارشناسی در مهر کم است

وزیر علوم گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صورت واکسینه شدن از مهر به صورت حضوری آموزش می‌بینند، اما این احتمال برای دانشجویان کارشناسی اندک است.

به گزارش دولت بهار به نقل از صدا و سیما، آقای منصور غلامی درباره واکسیناسیون دانشجویان و استادان اظهار داشت: مطابق هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت داشته، تقاضا کرده ایم تا واکسیناسیون جامعه علمی را در دستور کار قرار دهند و این موضوع از طرف وزارت بهداشت پذیرفته شد.

وزیر علوم افزود: با هماهنگی‌های وزارت بهداشت باید گفت که واکسیناسیون دانشگاهیان، استادان، کارکنان، دانشجویان (به تربیت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سپس جوان‌تر ها) انجام شود.

دکتر غلامی تصریح کرد:از آن جایی که اجرایی شدن واکسیناسیون دانشجویان مبتنی بر فراهم شدن امکانات واکسیناسیون است؛ بنابراین امیدوار هستیم که در مرداد مطابق وعده‌های وزارت بهداشت واکسیناسیون انجام شود.

منتظر آمادگی وزارت بهداشت برای واکسیناسیون جامعه علمی هستیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: منتظر هستیم تا شرایط برای واکسیناسیون جامعه علمی در وزارت بهداشت آماده شود و زمان بندی واکسیناسیون تحت نظر وزارت بهداشت است و امیدواریم که واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی و استادان و کارکنان تا مهر فراهم شود تا بتوانند در مهر حضوری در دانشگاه‌ها فعالیت کنند و گروه بعدی هم نهایتا تا نیم سال دوم تحصیلی واکسینه شوند.

آقای غلامی درباره حضوری شدن کلاس‌ها از مهر افزود: اگر واکسیناسیون انجام شود، برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی کلاس‌ها را به صورت حضوری و برای دانشجویان کارشناسی به قبل هم پیش بینی ما این است که احتمال حضوری خیلی کم باشد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب