1400/05/02-10:03

دکتر ذبیحی: در پایان دولت بنفش، چیزی جز شکست و سرافکندگی برای آنان و عزت و سربلندی برای احمدی نژاد برجای نماند

دکتر ذبیحی: در پایان دولت بنفش، چیزی جز شکست و سرافکندگی برای آنان و عزت و سربلندی برای احمدی نژاد برجای نماند

از کسانی که احمدی نژاد را 'منحرف' و مسکن مهر را 'مزخرف' خواندند، شب پرداخت یارانه به مردم را 'مصیبت' نامیدند، برای جلب رضایت دشمنان، در قلب راکتور اتمی بتن ریختند، با سهام عدالت مخالفت کردند، سرمایه های مردم را در بورس به یغما بردند و در نهایت با رد صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات، امکان انتخاب فرد اصلح را از مردم سلب کردند، هرگز نباید انتظار داشت که به یاری مردم مظلوم خوزستان بشتابند.

دولت بهار/ دکتر علی ذبیحی: مدیریت غلط در امور جامعه برای توجیه تصمیمات و اقدامات نادرست خود سرانجام به دروغگویی، فرافکنی و تحریف روی می آورد و با زیر سئوال بردن پیشینیان، می کوشد خود را از فشار افکار عمومی برهاند.

 برای نشان دادن عوارض چنین مدیریتی ناگزیر باید به سراغ کسانی رفت که در دولت آقای روحانی و برای در اختیار گرفتن منصب قدرت، کوشیدند تمام مجاهدت های اجرایی دولت قبل را که به خدمات کم نظیری درسطوح مختلف انجامید، زیر سوال ببرند و حتی کاری مانند ساخت مسکن مهر را که در چشم مردم بسیار شیرین و موفق جلوه کرده است، مزخرف توصیف شد.

از نشانه های مدیریت غلط آنها وعده های دروغینی بود که به مردم داده شد اما اکنون و پس از گذشت هشت سال از عمر دولت بنفش، چیزی جز شکست و سرافکندگی برای آنها و عزت و سربلندی برای دولت قبل، به ویژه شخص دکتر احمدی نژاد برجای نمانده است.

اگر مقامات و منصوبان دولت کنونی به این وعده الهی که " ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" باور داشتند، به جای امیدهای واهی به بیگانگان، دل در گرو لطف و رحمت حضرت می بستند و امروز در پایان راه اینگونه با دست های خالی و کارنامه ای خالی تر از آن با قدرت و مسئولیت خداحافظی نمی کردند.

گفتند کاری می کنیم که  هم چرخ سانتری فیوژها بچرخد و هم چرخ اقتصاد از حرکت بازنماند، آنقدر رفاه ایجاد خواهیم کرد که مردم نیازی به یارانه نداشته باشند، آب دریاچه ارومیه را به روزهای اول بر می گردانیم، به پاسپورت ایرانی عزت می بخشیم، حقوق شهروندی را رعایت می کنیم و صدها قول دیگر که محقق نشدن آنها موجب خشم و اعتراض مردم و حتی حامیان اصولگرا، کارگزار و  اصلاح طلب آنها گردید.

امروز پس از هشت سال و وارد آمدن خسارات سنگین و بعضا غیرقابل جبران به کشور و مردم، عواملی که خود نیز در پیدایش وضع موجود ایفاگر نقش مهمی بوده اند، درصدد برآمده اند تا با توسل به دروغ و فرافکنی، خود را از شرایط فعلی مبرا قلمداد نمایند و بازهم در نمایشی مضحک، همه تقصیرها را به گردن دولت فعلی و یا اگر بتوانند دولت قبل از آن بیندازند.

مشکل امروز خوزستان با دروغ گویی در مورد سد گتوند و ... قابل حل نیست.  مشکل امروز در کشور و از جمله خوزستان ، ثمره مدیریت یک جریان ذی نفوذی در ارکان قدرت است، جریانی که در تلاش است تا دستاوردهای مثبت و افتخار آمیز کشور را که توسط جوانان متخصص و علاقمند به آب و خاک ایران بوجود آمده، قلع و قمع کند.

 

متخصصین ایرانی برای اولین بار از صفر تا صد یکی از بزرگترین سدهای دو قوسی جهان را ساختند و ایران را در ردیف پنج کشور اول سد ساز دنیا قرار دادند. در این زمان که باید سمفونی ساخت کارون ۴ نه تنها در ایران بلکه در دنیا طنین انداز می شد، جریان نفوذ توسط عوامل خود حتی در صدا و سیما، مدام از یک دروغ شاخدار تحت عنوان ترک برداشتن سد کارون ۴ سخن به میان آورد. سخن کذبی که پس از گذشت ده سال، هنوز هیچکس گریبان دروغگویان را نگرفته و آنها را به پای میز محاکمه نکشانده است!
همچنین از روز آبگیری و افتتاح سد مخزنی گتوند که از بزرگترین سدهای خاکی خاورمیانه است و در ده سال گذشته دو بار خوزستان را از خطر سیل عظیم نجات داده و امروز در بحران آب خوزستان بزرگترین ذخیره آبی این استان محسوب می شود،  مکرر توسط جریان نفوذ و عوامل تحت سیطره  این جریان، سعی می کنند مشکل مدیریت خسارت بار خود در خوزستان را  متوجه ساخت سد گتوند کنند. سدی که مطالعات، و ساخت بیشتر از ده درصد آن در دولت‌های آقایان هاشمی و خاتمی انجام شده بود و دولت آقای احمدی نژاد فقط آنرا به پایان رساند.

همچنین گزارش های علمی و محاسباتی توسط سازمان ملی استاندارد کشور و متخصصین وزارت نیرو ثابت کرده است که شوری آب کارون در پایین دست، در شهرهای اهواز و خرمشهر نتیجه زهاب های کشت و صنعت‌ نیشکر و نیز حوضچه های متعدد پرورش ماهی و همچنین فاضلاب‌های شهری و روستایی و صنعتی رهاشده در کارون می باشد و ارتباطی به سد گتوند ندارد.

تاسف بارتر اینکه جریان نفوذ ، آنقدر خوف و هراس ایجاد کرده است که حتی دوستان به اصطلاح انقلابی و مدعی که در دولت‌های نهم و دهم مسئولیت های کلیدی داشتند، جرات نمی کنند از عملکرد مثبت وزارتخانه تحت مدیریت خود دفاع نمایند.

ریشه همه این اتفاقات به دو پیام اخیر دکتر احمدی نژاد در ابراز همدردی با مردم مظلوم خوزستان بازمی گردد که در این روزهای داغ تابستان با معضل طاقت فرسای بی آبی ناشی از مدیریت های غلط در مرکز کشور و به تبع آن در استان خوزستان مواجه شده اند.

از کسانی که احمدی نژاد را "منحرف" و مسکن مهر را "مزخرف" خواندند، شب پرداخت یارانه به مردم را "مصیبت" نامیدند، برای جلب رضایت دشمنان، در قلب راکتور اتمی بتن ریختند، با سهام عدالت مخالفت کردند، سرمایه های مردم را در بورس به یغما بردند و در نهایت با رد صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات، امکان انتخاب فرد اصلح را از مردم سلب کردند، هرگز نباید انتظار داشت که  به یاری مردم مظلوم خوزستان بشتابند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب