1400/05/09-09:30

اسکوچیچ: حضور کی‌روش در عراق به ما ربطی ندارد

اسکوچیچ: حضور کی‌روش در عراق به ما ربطی ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط و برنامه‌های این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به تیم فوتبال پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم بابت قهرمانی در لیگ برتر فوتبال تبریک می‌گویم. پرسپولیس در این فصل عملکرد با ثبات تری نسبت به سایر تیم‌ها داشت. در فوتبال ایران متاسفانه بعضی از تیم‌ها در مدت زمان کمی بازیکنان و مربیان خود را تغییر می‌دهند و ثبات در این تیم‌ها وجود ندارد، اما گل محمدی این ثبات را در پرسپولیس به وجود آورده است. تیم‌های ایرانی با مشکلات مالی رو به رو هستند و این کار را برای آن‌ها دشوار کرده است. من همچنین به تیم سپاهان نیز بابت اینکه تا هفته آخر لیگ برای قهرمانی جنگید هم تبریک می‌گویم. استقلال نیز در هفته‌های آخر لیگ بازی‌های بسیار خوبی انجام داد و در مجموع باید به همه تیم‌ها بابت این لیگ خوب تبریک می‌گویم. بسیاری از تیم‌ها مشکلات مالی داشتند و ویروس کرونا و نبود تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیز مشکلات آن‌ها را دو چندان کرده بود.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در گروه آسانی قرار نگرفته است

او در خصوص انتخاب شدن کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی عراق بیان کرد: من برای کارلوس کی روش احترام زیادی قائلم، اما انتخاب شدن او به عنوان سرمربی عراق فرقی به خال ما ندارد و من فقط بر روی تیم خودم تمرکز می‌کنم. عده‌ای از مردم می‌گویند ما در مرخله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه آسانی قرار گرفته ایم، اما همه تیم‌های حاضر در گروه تیم ملی پتانسیل و قدرت بالایی داشته اند که توانسته اند به این مرحله راه پیدا کنند. در فوتبال امروز یک مربی خوب ظرف چند روز خیلی سریع می‌تواند اوضاع و کیفیت فنی تیمش را تجزیه و تحلیل ‌کند. کارلوس کی روش سال‌ها سرمربی تیم ملی ایران بوده و یک نوع پیوند عاطفی با مردم ایران داشته است.

او در خصوص کوچک بودن لیگ روسیه براى سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کمک مربى یکى از تیم هاى ایتالیایى در مورد سردار آزمون از من سوالاتی را پرسید و من نیز اطلاعاتی در خصوص کیفیت فنی سردار، به این مربی ایتالیایی ارائه دادم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص هماهنگی با سازمان لیگ فوتبال برای بازی‌های تیم ملی گفت: بله در این زمینه با مدیران سازمان لیگ صحبت خواهم کرد و همیشه تلاش می‌کنیم بهترین حالت برای تیم ملی و باشگاه‌ها رخ دهد. من با مدیران سازمان لیگ در این خصوص بحث و تبادل نظر خواهم کرد.

او خاطرنشان کرد: من و اعضای کادرفنی تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران انجام می‌دهیم و اگر با همین روش پیش برویم خداوند نیز به ما کمک خواهد کرد تا به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنیم و مجددا از همه کسانی که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، درخواست می‌کنم ما را در مسیر صعود به جام جهانی کمک کنند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب