1400/05/14-01:05

برنامه رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ - روز چهاردهم

 برنامه رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ - روز چهاردهم

نمایندگان کشورمان در روز چهاردهم مسابقات المپیک توکیو فردا (پنجشنبه) به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، چهاردهمین روز مسابقات المپیک توکیو  در حالی فردا پیگیری می‌شود که نمایندگان کشورمان در رشته‌های ورزشی کشتی  و کاراته به رقابت با حریفان خود می‌پردازند.

برنامه مسابقات نمایندگان ایران در روز چهاردهم

کشتی -  ساعت ۶:۳۰

مصطفی حسین خانی  ملی پوش کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم  در دور نخست با کایل داک قهرمان جهان از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان محمد حبیب کادزی محمداف از بلاروس و جندری گارزون از کوبا می‌رود.  

امیر حسین زارع  ملی پوش کشتی آزاد در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دور اول با الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان جاهید براهال از الجزایر و اگزون شالا از کوزوو می‌رود.

حسن یزدانی  با پیروزی در مرحله  نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد  المپیک توکیو در دسته ۸۶ کیلوگرم به فینال این رقابت‌ها راه یافت و در دیدار فینال فردا بعداز ظهر به مصاف تیلور آمریکایی می‌رود.  

کاراته - ۱۲:۳۰

سارا بهمن یار ملی پوش کاراته در وزن ۵۵- کیلوگرم  ظهر فردا مسابقه می‌دهد و  سراب اوزچلیک از ترکیه،  ون تزویان از چین تایپه و  ایوت گورانوا از بلغارستان حریفانش هستند. 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب