1400/08/11-12:44

چاقو هیچوقت دسته خودش را نخواهد برید!

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

در مرداد ماه سال 1390 ویژه نامه وزین و پرمحتوای "خاتون" را در روزنامه ایران منتشر کردم که دستمایه حملات کور و ناجوانمردانه جریانات ، گروهها و رسانه هایی قرار گرفت که مصمم بودند بابت شکست های سیاسی شان، از دکتر احمدی نژاد و دولت های نهم و دهم انتقام بگیرند.

تحت تاثیر جوسازی ها و دروغ پردازی های گسترده صورت گرفته، آیت الله مکارم شیرازی با استناد به مطالب خلاف واقع منتشر شده در رسانه ها، گفت: این ویژه‌نامه برای این است که برخی افراد، آراء یک گروه بی‌بندوبار را در انتخابات بدست آورند!

اینجانب در نامه ای بسیار محترمانه به اظهارات ایشان پاسخ دادم اما سایت رجانیوز که اکنون در توهین به مرجعیت پیشتاز شده است، بنده را به ناحق متهم کرد که آیت الله مکارم را هدف "اهانت بی سابقه" قرار داده ام.

گزارش رجانیوز در سال 1390 به وضوح بیانگر آن است که این سایت به اصطلاح اصولگرا برای تحریک دستگاه قضایی به برخورد با بنده و روزنامه ایران، چگونه تلاش کرده بود تا ادعای خود دایر بر توهین به آیت الله مکارم را القاء نماید. یک ضرب المثل قدیمی می گوید: چاه مکن بهر کسی، اول خودت بعدا کسی!

رجانیوز: «علی اكبر جوانفكر در نامه خود ابتدا مواردي از سخنان آيت‌الله مكارم شيرازي را مطرح كرده و به زعم خود به هريك از اين بندها پاسخ داده و در پايان می نويسد: «در این برهه از زمان که آماج حملات ناجوانمردانه بدخواهان و بدسیرتان قرار گرفته ایم ، از خداوند متعال مسالت می کنیم تا به لطف و رحمت واسعه اش، همگان را به راه راست هدایت فرماید و ما را برای خدمت به بندگان خدا و برافراشته نگاه داشتن پرچم عدل و انصاف و مروت ذیصلاح قرار دهد.»

در نتیجه جوسازی های صورت گرفته، دستگاه قضایی آملی لاریجانی، بنده را بابت ویژه نامه خاتون به شش ماه زندان محکوم کرد.

با آنکه بنده خواهان محاکمه و مجازات هیچکس نیستم اما امروز تردید جدی وجود دارد که مسئولان سایت رجانیوز به سبب اهانت روا داشته شده به آیت الله صافی گلپایگانی، محاکمه یا مجازات شوند. چاقو هیچوقت دسته خودش را نخواهد برید!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب