1400/08/12-14:42

آیا مسئولان هم به وظیفه خود عمل نکنند باران نمی‌بارد؟!

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ما مسئولان وظیفه داریم از تولید حمایت کرده و حقوق آن‌ها را استیفا کنیم، من دست فردی که می‌خواهد برق کارخانه و واحدهای تولیدی را قطع کند، قطع می‌کنم.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایلنا، سعید عمرانی در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان که صبح امروز در سالن امام علی تاکستان برگزار شد، گفت: تولیدکنندگان درواقع مدافعان جبهه اقتصادی هستند و می‌توان به آن‌ها به دید افرادی نگاه کرد که خدا آن‌ها را برای خدمت به مردم درنظر گرفته است.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: برای فعال بودن در عرصه تولید و اجرای عملیاتی باید از مسئولان مطالبه داشته باشیم و به طور مداوم پیگیری کنیم.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان میدتوانستند سرمایه‌های خود را در بانک بسپارند و زندگی کنند، اما خود را با همه شرایط موجود درگیر کرده و در راستای هدفی که دارند فعالیت می‌کنند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه افزود: دو گروه هستند که در انتخاب کار خود یا عاشق‌اند یا دیوانه و مجنون که یکی از آن‌ها قاضی و مورد دیگر نیز تولیدکننده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: ما مسئولان وظیفه داریم از تولید حمایت کرده و حقوق آن‌ها را استیفا کنیم، من دست فردی که می‌خواهد برق کارخانه و واحدهای تولیدی را قطع کند، قطع می‌کنم.

رانت‌های موجود اجازه نمی‌دهند مشکل فولاد حل شود

وی عنوان کرد: ما امروز در دستگاه قضا دنبال استیفای حقوق هستیم، گاهی مطرح می‌شد،که اگر روسری یک نفر عقب باشد ممکن است باران نبارد، اما آیا مسئولان به وظیفه خود عمل نکنند باران نمی‌بارد.

عمرانی اظهار کرد: البته تولیدکنندگان نیز باید از مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند، در تمام حوزه‌های کاری سایه‌هایی داریم که افرادی که دیده نمی‌شوند ما را هدایت می‌کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور بیان کرد: طی جلسه دیروز برای صنعت فولاد اعتراض داشته و گفتم چرا این مشکل حل نمی‌شود، مشکل فولاد رانتی است که وجود دارد و این مشکل را آمریکا درست نکرده و باید حل شود.

وی گفت: هزینه‌هایی وجود دارد که از رانت موجود به ما تحمیل می‌شود اما افراد پشت پرده اجازه نمی‌دهند این مشکل حل شود و صدا و فریادهای ما شنیده شود و دستگاه قضا باید این مشکل را مورد رسیدگی قرار دهد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب