1400/09/23-17:58

هدیه استقلال به حجازی؛ آبی‌ها صدرنشین شدند

هدیه استقلال به حجازی؛ آبی‌ها صدرنشین شدند

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان و صدرنشینی آنان به پایان رسید.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا؛ از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) در حساس‌ترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های مدعی استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

قضاوت این دیدار را «بیژن حیدری» را با کمک‌های «سعید علی نژادیان» و «علی میرزابیگی» برعهده داشت.

استقلال پس از ۵ تساوی در لیگ برتر هفته گذشته پیکان را با ۳ گل شکست داد تا با روحیه‌ای مناسب پا به این مسابقه بگذارد. فرهاد مجیدی به دنبال این بود با برتری مقابل زردپوشان دیار زاینده‌رود صدر جدول را هر چند به طور موقت به دست آورد.

تیم دوم جدول یعنی سپاهان که هفته گذشته در اصفهان صنعت نفت آبادان را از پیش رو برداشته بود نیز انگیزه‌های فراوانی برای رویارویی با استقلال  مدعی داشت. اصفهانی‌ها که فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت استقلال را از پیش رو برداشته به دنبال هت‌تریک برد مقابل آبی‌پوشان بودند.

در دقیقه ۱۲، حرکت ترکیبی سپاهان موقعیت خطرناکی را برای این تیم در محوطه جریمه استقلال به وجود آورد اما پاس در عرض مسعود ریگی توسط مرادمند دفع شد تا این فرصت مناسب از دست برود.

در دقیقه ۱۸، کار تیمی استقلال روی ضربه ایستگاهی به جعفر سلمانی رسید اما شوت این بازیکن با اختلاف زیادی به خارج رفت.

در دقیقه ۳۶، ارسال خوب مهدی‌پور از جناح راست را ژستد با ضربه سر به جعفر سلمانی پاس داد تا این بازیکن با کنترل خوب و شوتی رو پا، دروازه «کریستوفر کنت» را باز کند.

هدیه استقلال به حجازی؛ آبی‌ها صدرنشین شدند

در دقیقه ۴۵، امیر حسین حسین‌زاده شوت سرکشی را به سمت دروازه سپاهان روانه کرد اما کریستوفر کنت با واکنشی عالی اجازه گلزنی به این بازیکن جوان نداد.

در دقیقه ۴۶: فرشاد احمدزاده در اوایل نیمه دوم تعادل خود را در داخل محوطه جریمه استقلال از دست داد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت و همین موضوع باعث اعتراض بازیکن سپاهان شد.

در دقیقه ۴۷: جعفر سلمانی در موقعیت تک به تک با دروازه بان می‌توانست خود و تیمش را به گل دوم برساند اما کنت با واکنشی خوب راه توپ را بست.

دقیقه ۵۱: شوت دیدنی امید نورافکن از پشت محوطه جریمه، با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: ضربه سر  گئورگی ولسیانی روی ارسال نورافکن را سید حسین حسینی به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۳: پاس تک ضرب سلمانی، محمدرضا حسینی را صاحب موقعیت خوبی در سمت راست محوطه جریمه استقلال کرد اما ضربه این بازیکن از زاویه بسته، به خوبی توسط حسینی مهار شد.

در دقیقه ۷۴:ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با واکنش کنت مهار شد.

هدیه استقلال به حجازی؛ آبی‌ها صدرنشین شدند

امروز مصادف بود با تولد زنده‌یاد ناصر حجازی اسطوره فقید باشگاه استقلال و آبی‌پوشان یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند؛ استقلالی‌ها در مصاف با سپاهان با قاب عکسی از حجازی وارد زمین شدند و بعد از شروع مسابقه این قاب روی نیمکت آبی ها قرار داده شد.

ترکیب استقلال :

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، عارف آقاسی(محمد دانشگر)، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس(ارسلان مطهری)، سبحان خاقانی(روزبه چشمی)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیر حسین حسین‌زاده و رودی ژستد(سعید مهری)

ترکیب سپاهان :

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، ‌مسعود ریگی، محمد کریمی(جلال‌ علی‌محمدی)، یاسین سلمانی، ‌محمدرضا حسینی(شهریار مغانلو)، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب