1400/10/15-16:00

ساعی: المپیک مهمترین برنامه ام در تکواندو است

 ساعی: المپیک مهمترین برنامه ام در تکواندو است

رئیس جدید فدراسیون تکواندو درباره انتخابش به این سمت صحبت کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی ساعی رئیس جدید فدراسیون تکواندو در پایان مجمع انتخاباتی بیان کرد: انتخابات و رقابت سنگینی بود. به هر حال خانواده  تکواندو تصمیم‌گیری کردند و امیدوارم لیاقت این اعتماد را داشته باشم. تمام تلاشم را می‌کنم که تمام خانواده تکواندو کنار هم باشند، چون اعتقاد دارم تک تک اعضای این خانواده توانمندی‌هایی دارند که باید از آن‌ها استفاده کنیم.

او افزود: برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را داریم. مهمترین برنامه ما المپیک است و ۲ سال و نیم زمان داریم که برای المپیک کم است. برای این دوره وقت کم داریم و کرونا کار را سخت کرد. باید خیلی سریع برنامه‌ریزی کنیم، چون کسب سهمیه‌ها به صورت رنکینگی است. ملی‌پوشان باید به مسابقات مختلف بروند و ماراتن سختی را پشت سر بگذارند. فکر می‌کنم کمی عقب هستیم و خیلی زود باید شروع کنیم که از دنیا عقب نمانیم. در حال حاضر مجبور هستیم تیم ملی امید را راه‌اندازی کنیم تا پشتوانه خوبی  برای تیم ملی بزرگسالان باشد. در رده نوجوانان و نونهالان شرایط خوبی داریم، اما بین جوانان و بزرگسالان فاصله‌ای وجود دارد که باید آن را  پر کنیم. در المپیک جوانان آرژانتین ۲ مدال طلا کسب کردیم، اما اکنون خبری از آن‌ها نیست. آن‌ها سرمایه‌های تکواندو هستند و باید آن‌ها را احیا کنیم تا از پتانسیل خود به صورت کامل استفاده کنیم. ما قهرمانان خوبی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم.  

ساعی درمورد کسب ۲ سهمیه المپیک در رده بانوان اظهار کرد: این اتفاق دور از دسترس نیست. تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. می‌خواهیم به نوعی برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم ۲ سهمیه در بانوان به دست بیاوریم. باید شرایط را بررسی کنیم تا گزینه نهایی برای نایب رئیسی بانوان را اعلام کنیم.  در گذشته و زمانی که مدیر فنی تیم‌های ملی بودم سعی می‌کردم از تمام پتانسیل مربیان استفاده کنم و در ۳ سال حدود ۲۰ مربی را آوردم و در رده‌های مختلف از آن‌ها استفاده کردیم. از مربیانی که داخل لیگ هستند، از مربیانی که بازیکن‌ ساز هستند بیشتر استفاده کنیم. اگر یک مربی چند بازیکن به تیم ملی دعوت کند باید در اردو‌ها حضور داشته باشد.  

رئیس جدید فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: اردو‌ها تعطیل است. باید ببینیم اولین رویداد ما چه خواهد بود که فکر می‌کنم مسابقات کشور‌های اسلامی باشد. من خودم رئیس کاروان هستم و تا آن زمان شرایط را بررسی خواهیم کرد. دوستان در هیئت اجرایی 2 بار برای انتخاب من رای دادند که یک بار به صورت شفاهی و یک بار هم به صورت کتبی بود. ما می‌خواهیم از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم. مهماندوست هم از مربیان خوب ما است، اما فعلاً مشغول به کار است و اگر بتوانیم در خدمت وی خواهیم بود.  

ساعی درباره اینکه نقش پولادگر در فدراسیون تکواندو چه خواهد بود، گفت: وی سال‌ها تجربه دارد و من به عنوان یک مدیر جوان از این تجربه نمی‌گذرم و از او کمک خواهم گرفت. در مجمع هم از وی درخواست کردم که کنار ما باشد و به من کمک کند. ما پولادگر را دوست داریم و می‌دانیم که برای خانواده تکواندو تلاش کرده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب