1400/11/11-21:50

آخرین وضعیت بازگشت گل‌محمدی به تمرینات پرسپولیس

آخرین وضعیت بازگشت گل‌محمدی به تمرینات پرسپولیس

بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس قرار است طی امروز و فردا پرداخت شود تا قسمتی از مشکل سرمربی پرسپولیس برای استعفا حل شود.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، مشکلات مالی از ابتدای فصل تا کنون شرایط پرسپولیس را تحت الشعاع خود قرار داده بود.

بازیکنان در زمان مدیریت مجید صدری حدود ۲۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند و مسوولان باشگاه هفته گذشته نیز حدود ۸ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند.

رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه گفت که بخشی از مطالبات بازیکنان را تامین شده و قرار است طی امروز و فردا به اعضای تیم پرداخت شود.

مشکل دیگر یحیی گل‌محمدی تغییر زمین تمرین بود که طی نامه نگاری‌هایی که صورت گرفته، قرار است زمین تمرین مناسب که به احتمال فراوان نفت تهرانسر است، برای تمرین سرخپوشان در نظر گرفته شود.

از طرفی دیگر مسوولان باشگاه نیز برای جذب بازیکنان مد نظر سرمربی تیم اقدام کردند که باید دید چقدر میزان خواسته وی محقق می شود.

با این حال  انتظار می‌رود مشکل سرمربی پرسپولیس تا آخر هفته حل شود تا او به تمرینات باز گردد.

پرسپولیس روز هجدهم بهمن ماه در دیدار سوپرجام به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

 پیام امیدوار کننده یحیی؛ بازگشت گل محمدی به پرسپولیس؟

به گزارش دولت بهار، هفته گذشته یحیی گل محمدی به دنبال عدم تعهدات مدیران این باشگاه به وعده های خود از سمت خود به عنوان سرمربی گری باشگاه پرسپولیس استعفا داد. گل‌محمدی طبق صحبت‌های خود اظهار داشت تا دوشنبه اگر مدیران به سه وعده شرط او که تامین زمین مناسب برای تمرین، پرداختی بازیکنان و جذب بازیکنان مد نظر در نقل و انتقالات باشد و به شرایط را فراهم کنند به تمرینات باز خواهد گشت. با پایان امروز و مهلت گل محمدی، سرمربی پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام خبر از بازگشت خود داد.

D17D8E05-BF71-4E5B-9FF8-7FBA79EF7C59

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب