1400/11/20-10:30

پرسپولیس با پدیده و بیرانوند به توافق رسید

 پرسپولیس با پدیده و بیرانوند به توافق رسید

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه با توافق صورت گرفته با بیرانوند به زودی باز می‌شود.

به گزارش دولت بهار، مصطفی لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: ما با بیرانوند و مدیر برنامه اش به توافق رسیدیم که طلبش را در ۳ قسط پرداخت کنیم و به زودی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز می‌شود.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد  و او بعد از پایان مهلت از پرسپولیسی‌ها شکایت کرد و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شب قبل از بازی سوپرجام برابر فولاد بسته شد. پرسپولیسی‌ها  که از اقدام بیرانوند ناراحت شده بودند بیانیه‌ای علیه این گلر صادر کردند و او هم به این بیانیه واکنش نشان داد. البته بیرانوند موافقت کرد که بخشی از مطالبات خود را ببخشد و یک میلیارد تومان را در ۳ قسط دریافت کند.

قرارداد گوهری بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ثبت می شود 

بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در ابتدا قصد داریم قرارداد گوهری را ثبت کنیم و کارت بازی اش را بگیریم.

رضاییان با دریافت رضایت نامه اش پرسپولیسی می شود 

 رضاییان در لیست خرید گل محمدی قرار دارد و مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفته و اگر  او بتواند رضایت نامه اش را از باشگاه الدحیل قطر بگیرد، پرسپولیسی می‌شود. 

بخشی از طلب باشگاه پدیده تا پایان هفته پرداخت می شود 

باشگاه پرسپولیس ۲، ۳ سال است، که  با پرونده گل محمدی درگیر است. البته جلسه‌ای هفته گذشته بین درویش و حمیداوی برگزار شد و  این ۲ نفر توافق کردند که بخشی از طلب پدیده تا پایان هفته پرداخت شود. همچنین مبلغ رضایت نامه گل محمدی از باشگاه پدیده با جرایم، ۱۶ میلیارد تومان است و با حمیداوی روی مبلغ ۹ میلیارد تومان توافق کردیم. طبق رای کمیته استیناف، باشگاه پرسپولیس در پرونده گل محمدی مبلغ    ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  محکوم شده، اما یک مقدار بیشتر  از این مبلغ باید به این باشگاه مشهدی بپردازیم.  

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب