1400/11/23-21:50

گل‌محمدی: هدف اصلی ما پیروزی مقابل نساجی است

گل‌محمدی: هدف اصلی ما پیروزی مقابل نساجی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعا در بازی مقابل نساجی مازندران کسب سه امتیاز هدف اصلی ما است و برای این کار باید تمرکز و دوندگی زیاد داشته باشیم و از موقعیتها خوب استفاده کنیم.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، یحیی گل‌محمدی شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال نساجی در مشهد افزود:  بازی فردا مهم و اولین بازی نیم فصل دوم است. ما تا جایی که توانستیم بعد از بازی سوپر جام، بازیکنان خود را نظر روحی روانی آماده کردیم.

وی ادامه داد: بخاطر مصدومیت و کرونا سعی کردیم با نفرات موجود خود تمرین تاکتیکی انجام دهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه فردا بازی مهمی برای هر دو تیم است افزود: همیشه نیم فصل دوم بازیها بیشتر شبیه فینال می‌شود و بازی فردا هم جذابیتهای خاص خود را خواهد داشت.

گل‌محمدی افزود: نساجی از نظر فیزیکی و روحی و روانی قدرتمند است و جذاب بازی می‌کند. فردا هر ۲ تیم بازی راحتی نخواهند داشت. با تمام وجود می‌رویم بازی خوبی انجام دهیم و از نظر فنی و نتیجه عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل هم گفت: پنجره نقل و انتقالات تیم ما باز است اما نتوانستیم بخاطر محدودیت مالی چنانکه باید بازیکن جذب کنیم. مهدی شیری از تیم ما جدا شد و احمد گوهری را جذب کردیم.

سرمربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: در بازی فردا، ترابی، عالیشاه، نعمتی، ابراهیمی و آل کثیر غایب هستند. پزشک تیم ما و یکی از آنالیزورهای تیم ما هم درگیر کرونا شدند. سعی کردیم محدودیتهای بهداشت زیادی را در تمرینات اعمال ‌کنیم.

گل‌محمدی گفت: از شهر مشهد و مردم این شهر خاطره های خوبی دارم اما دوست داشتم نشست خبری در قائمشهر انجام می‌شد.

هر ۲ تیم از هم شناخت دارند

سرمربی تیم فوتبال نساجی هم گفت: بازی فردا هر ۲ تیم می‌دانند چه می‌خواهند و شناخت کافی از همدیگر را دارند و بازی سختی برای هر ۲ تیم است.

ساکت الهامی افزود: پرسپولیس یک تیم قابل احترام بزرگ و قهرمان پنج دوره گذشته است که مربی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. پرسپولیس روی فرم خیلی خوبی است هر چند سوپرجام را واگذار کرد اما تیم کاملی است و در شرایط خیلی خوبی است.

وی با بیان اینکه پرسپولیس فعلی خطرناکترین تیم چند فصل گذشته است افزود: بازیکنان ما می‌دانند که فردا باید با جسارت و جنگندگی بازی کنند.

سرمربی تیم نساجی گفت: بنظر می‌اید فوتبال خیلی خوبی انجام شود. هر ۲ تیم از نظر فیزیکی قوی هستند و روی زمین بازی می‌کنند. محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان ما برای یک بازی خوب و سخت آماده هستند.

الهامی با بیان اینکه در بازی فردا بازی هر تیمی بهتر تمرکز کند و اشتباه کمتری داشته باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. امیدواریم یک فوتبال خوب و زیبا باشد و تیم لایق پیروز شود تا حق به حقدار برسد.

وی در مورد نقل و انتقالات هم گفت: نقل و انتقالات در نیم فصل سخت است؛ هیچ تیمی حتی بازیکن معمولی خود را هم نمی‌دهد. ۲ نفر از تیم ما جدا شدند و ۲ نفر را جذب کردیم. تیم ما در نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی داشته است. همینکه بازیکنان خود را با وجود پیشنهادات تیمهای ثروتمند حفظ کردیم مهمترین اصل ما بوده است.

تیم فوتبال پدیده هم اینک از مجموع ۱۶ بازی و کسب ۳۵ امتیاز در رتبه دوم و تیم نساجی با ۲۱ امتیاز در رتبه نهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

دیدار این ۲ تیم فردا ساعت ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب