1401/01/04-21:50

اسکوچیچ: «سون» کلاس جهانی‌اش را ثابت کرد

اسکوچیچ: «سون» کلاس جهانی‌اش را ثابت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مصدومیت شجاع خلیل‌زاده بدشانسی بزرگ دیگری برای ما بود که در نیمه اول رخ داد. جای بازیکنان هجومی ما خیلی خالی بود و این موضوع هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع‌مان پیش نرود.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، دراگان اسکوچیچ عصر امروز پنجشنبه پس از شکست ایران مقابل کره جنوبی، اظهار داشت: اول از همه به تیم کره تبریک می‌گویم. آنها استحقاق برد را داشتند. در نیمه اول از عملکرد تیمم راضی نبودم چرا که خیلی در دفاع عقب نشسته بودیم و می‌خواستیم با توپ‌های بلند سردار را صاحب توپ کنیم. چیزی که از بچه‌ها خواسته بودم از دفاع بازیسازی بود و اینکه توپ را به هافبک‌ها برسانند و آنها را درگیر مسابقه کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مصدومیت شجاع بدبیاری بزرگ دیگری برای ما بود که در نیمه اول رخ داد. جای بازیکنان هجومی خیلی خالی بود و این موضوع هم مزید بر علت شد تا جریان بازی به نفع ما پیش نرود. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما نتیجه چیزی نبود که در نهایت دلخواه ما باشد.

اسکوچیچ: مصدومیت «شجاع» بدشانسی بزرگی بود/ «سون» کلاس جهانی‌اش را ثابت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره گلزنی مجدد سون هیونگ مین مقابل ایران بیان داشت: سون بازیکنی است که همیشه ارزش ها و کلاس جهانی‌اش را نشان داده است. او در هر لحظه از مسابقه می‌تواند با حرکاتش نتیجه را تغییر دهد.

اسکوچیچ در پایان درباره دیدار پایانی مقابل لبنان گفت: ما این بازی را واگذار کردیم. پرواز طولانی و اختلاف ساعت و همچنین غیبت بازیکنان خیلی روی تیم ما فشار مضاعف آورد. دوست داریم بازی آخر مقابل لبنان را با برد پشت سر بگذاریم.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار که به میزبانی کره و در سئول برگزار شد با دو گل شکست خورد و صدرجدول گروه نخست آسیا را به این حریف واگذار کرد.

کره با این پیروزی 23 امتیازی شد و ایران در امتیاز 22 باقی ماند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب