1401/05/04-18:30

قلعه نویی: حاضرم قراردادم رسانه‌ای شود

قلعه نویی: حاضرم قراردادم رسانه‌ای شود

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: نمی‌دانم چرا برخی افراد در مورد قرارداد‌های این فصل سکوت کردند، اما من حاضرم قراردادم شفاف اعلام شود.

به گزارش دولت بهار، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفتگو با صدا و سیما، گفت: متاسفانه سال گذشته علیه تیم ما تبلیغات منفی زیادی انجام دادند، اما ما سعی کردیم سکوت کنیم. منتهی نمی دانم چرا امسال آن افرادی که دشمن قلعه نویی هستند نمی آیند حرف از نقل و انتقالات بزنند. پارسال ما را با تیم پاری سن ژرمن قیاس می کردند. من هم در دلم به آن ها می خندیدم، زیرا آن ها با قلعه نویی دشمن هستند و با سیرجان و فوتبال این شهر کاری ندارند. من از این بابت خدا را شاکرم که دشمنانم از بغل من نان می خورند. عده ای هستند که در فوتبال ما نه وزن و شناسنامه ای دارند و نه اعتباری، اما به راحتی راجع به من هر حرفی که می خواهند می زنند و قضاوت می کنند.

اگر همه شفاف سازی کنند ما هم قراردادمان را رسانه ای می کنیم

قلعه نویی درباره اینکه امسال هم حاضر است رقم قرارداد خود و تیمش را اعلام کند بیان داشت: من در 2 سال گذشته بارها اعلام کردم که آماده هستیم قراردادهای خودمان را اعلام کرده و شفاف سازی کنیم. نمی دانم چرا کسی از این موضوع استقبال نکرد. من خواستم اولین نفری باشم که قراردادم را رسانه ای می کنم، اما نمی دانم چرا دوستان امسال سکوت کرده و کسی حرف از پاری سن ژرمن نمی زند. امسال هم این آمادگی را داریم که قراردادهای خودمان را اعلام کنیم به شرطی که بقیه باشگاه ها هم این کار را انجام دهند.

برخی افراد نمی خواهند موفقیت قلعه نویی را ببینند

سرمربی گل گهر افزود: ما در باشگاه گل گهر یک چارچوب مالی داریم و بر اساس آن جلو می رویم. من سال اولی که به سپاهان رفته بودم یک روزی به ساکت گفتم که آمده ام در تیم اثر گذار باشم و خوشبختانه موفق شدم با این تیم 2 جام بیاوریم. اینجا هم همین طور است با تیم سایه ای که درست کردیم امیدوار هستم بتوانیم نتایج در خور شانی کسب کنیم. تیم ما امسال در نقل و انتقالات از نظر بودجه ای تیم هفتم یا هشتم است. متاسفانه یک سری افراد هستند که نمی خواهند موفقیت قلعه نویی را ببینید. من تنها مربی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا هستم که با 4 تیم مختلف به دوری بعدی رقابت ها صعود کرده است. همچنین من مربی هستم که با 3 باشگاه استقلال، سپاهان و تراکتور بیشترین امتیاز را در لیگ کسب کردم. دشمنانم این ها را نمی بینند.

متاسفانه بازیکنان زیادی در این فصل از دست دادیم

وی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: خدا را شکر شرایط تیممان خوب است و تمریناتمان را خیلی به موقع شروع کردیم و بر اساس برنامه ریزی که از قبل انجام دادیم کارهای خودمان را جلو می بریم. متاسفانه امسال بازیکنان زیادی را از دست دادیم، اما امیدوارم نیروهای جایگزین و آن هایی که قراردادشان را تمدید کردند با تلاش بیشتر جای بازیکنان جدا شده را به خوبی پر کنند. بسیار خوشحالم که گل گهر امسال گل نقل و انتقالات لیگ بوده است، یعنی بیشتر تیم های لیگ برتری تصمیم گرفتند از گل گهر بازیکنان بگیرند. این هم نشات گرفته از برنامه ریزی خوب باشگاه و کادر فنی بوده است. امسال هم 2 کار مهم را در تیم انجام دادیم، اول اینکه قرارداد بازیکنانمان را 2 ساله بستیم و دوم هم تیم سایه درست کردیم که در آن موفق شدیم 5 بازیکن تیم ملی امید را به خدمت بگیریم که در آیند ه حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادامه داد: در کل از مجموعه باشگاه تشکر می کنم و موفق شدیم حدود 90 درصد بازیکنان فصل گذشته خودمان را حفظ کنیم. در این مدت تمرینات پر فشاری را برای بازیکنان در نظر گرفتیم و موفق شدیم 2 بازی دوستانه هم انجام دهیم. فکر می کنم تا قبل از شروع اولین بازی در لیگ بتوانیم حداقل 3 بازی دوستانه دیگر هم انجام دهیم. یکی از آن ها در ایران خواهد بود و اگر بتوانیم یک اردوی خارج از کشور هم برگزار کنیم دو بازی هم در آنجا انجام خواهیم داد.

در دنیا تیمی مثل فصل قبل گل گهر نتیجه نگرفته است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره برنامه های این تیم در رقابت های فصل بعد لیگ برتر گفت: رتبه ای که ما سال گذشته کسب کردیم از خیلی جام ها با ارزش تر بود. با وجود اینکه سال گذشته 25 امتیاز از گل گهر کم کردند ( هفت امتیاز از ما کم کردند، 8 امتیاز به رقبا دادند و 8 امتیاز هم بیهوده از دست دادیم)، اما در پایان مسابقات چهارم شدیم. بگردید ببینید در کجای دنیا تیمی مانند گل گهر چنین نتیجه ای گرفته است. خدا را شکر با بردی که در 5 بازی آخر فصل قبل به دست آوردیم باعث شد رتبه خوبی کسب کنیم.

80 درصد بازیکنان تیم ملی شاگردان من بودند

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اینکه چرا جوان گرایی در باشگاه ها کم شده است نیز گفت: شما وقتی در تیم ملی نسل طلایی دارید باید بیشترین استفاده را از آن ها ببرید، اما نیاز است که پشتوانه سازی هم انجام دهید. همان گونه که من در تیم ملی ایجاد کردم. زمانی که من در تیم ملی بودم علاوه بر تیم اصلی تیم ملی ب هم داشتیم که 2 بار در بازی های غرب آسیا موفق شد قهرمان شود. من در هر تیمی که باشم اثر گذاری را در آن ایجاد خواهم کرد. این بازیکنان فعلی که اکنون در تیم ملی حضور دارند چیزی در حدود 70 تا 80 درصد آن ها شاگردان خود من بودند.

آنها که مسئولیت دارند در مورد تیم ملی نظر بدهند

قلعه نویی درباره اینکه قرار بود جایگزین اسکوچیچ شود آیا صحبتی با او انجام شد یا خیر بیان کرد: مدیرروستا چند روز پیش اعلام کرد ما هیچ گزینه ایرانی به غیر از علی دایی نداریم. من الان نمی خواهم راجع به تیم ملی صحبت کنم و بیشتر دوست دارم راجع به گل گهر حرف بزنم. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت می کنم. به هر حال ما الان نسل خوبی در تیم ملی داریم و باید مدیریت شود. نظر من هم تعیین کننده نیست و آن کسانی که مسئولیت دارند باید نظر دهند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب