1401/05/30-22:30

سره از ناسره!

سره از ناسره!

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

پایگاه نظرسنجی استاسیس که در واشنگتن دی سی آمریکا مستقر است، به انتشار تازه ترین ارزیابی خود از میزان محبوبیت شخصیت های سیاسی ایران پرداخته است.

نتایج این نظر سنجی بیانگر آن است که دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران در دولت های نهم و دهم ، از نظر مردم ایران، محبوبترین شخصیت سیاسی کشور محسوب می شود.

نتایج این نظر سنجی که نشاندهنده میزان محبوبیت شخصیت های دیگری از جمله آقایان محمد خاتمی، جواد ظریف، ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف است، در ایران و جهان انعکاس قابل توجهی پیدا کرده است.

هرچند نتایج این نظر سنجی از نظر فنی و علمی، محل ایراد، بحث و نقد قرار دارد، اما تجربه نشان می دهد که هرگاه گزارشی در باره جایگاه ممتاز سیاسی و اجتماعی دکتر احمدی نژاد و گستره اقبال عمومی از ایشان منتشر می شود، برخی جریان های سیاسی، رسانه ای و امنیتی مشخص، با انتشار آمارهای ساختگی و گزارش های بی پایه و اساس، دست به تخریب هدفمند خادم ملت ایران می زند.

البته بنای دکتر احمدی نژاد بر پاسخگویی به انبوه تهمت های تولید شده از سوی این جریان ها نبوده و نیست زیرا بر این باوریم که مردم شریف ایران می توانند به سهولت ، سره را از ناسره تشخیص دهند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب