1401/08/07-14:05

چهره های ویژه ی جام جهانی

چهره های ویژه ی جام جهانی

در جام جهانی ۲۰۲۲ سه بازیکن حضور دارند که تنها بازیکنانی هستند که در جام جهانی ۲۰۰۶ هم حضور داشتند.

به گزارش دولت بهار به نقل از شفقنا، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آستانه آغاز شدن است.

این رقابت ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد و به همین خاطر دوست داران فوتبال سخت در انتظار آغاز این رقابت هیجان انگیزه هستند.

در جام جهانی ۲۰۲۲ شاهد حضور سه بازیکن خواهیم بود که تنها بازیکنانی هستند که در جام جهانی ۲۰۰۶ هم حضور داشتند. آنها آخرین جام جهانی خود را تجربه می کنند و امید زیادی دارند که بتوانند با قهرمانی از بازی های ملی خداحافظی کنند.

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس تنها بازیکنان حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهند بود که در جام جهانی ۲۰۰۶ هم به میدان رفتند.

در آن سال این آلمان بود که توانست جام قهرمانی را بالای سر برد البته سرخیو راموس با اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد اما مسی و رونالدو باوجود آنکه از بهترین های تاریخ فوتبال جهان هستند اما حسرت قهرمانی در جام جهانی را دارند.

مسی با آرژانتین امید زیادی دارد که بتواند قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد. آرژانتین در بهترین شرایط خود به سر می برد و به اذعان بسیاری از کارشناسان شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در جام جهانی قطر دارد.

از طرف دیگر هم پرتغال با کریستیانو رونالدو از مدعیان قهرمان یاست و بازیکنان سرشناس زیادی را در ترکیب اصلی خود دارد. هم رونالدو و هم مسی در آخرین جام جهانی خود رویای قهرمانی دارند و باید دید که ایا آنها به این رویای خود می رسند یا با حسرت قهرمانی در جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی می کنند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب