1401/08/25-15:22

دادخواهی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

به گزارش دولت بهار، در متن دادخواهی وی آمده است:

اینجانب مطهره گونه ای، دانشجوی سال آخر دکترای عمومی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی و دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران؛ در روز ۴ مهرماه سال جاری بازداشت شدم و به مدت سه شب تحت بازداشت و بدون تفهیم اتهام قطعی، بازجویی گردیدم تا اینکه در روز ۷ مهر به قید کفالت آزاد شدم.

پس از گذشت حدودا یک ماه و نیم، قرار منع تعقیب جهت اتهامات بنده صادر گردید. اتهاماتی ناروا که به یک دانشجو که در چارچوب قانون اساسی و در یک تشکل قانونی در دانشگاه، فعالیت می کند، وارد شد و چه تلخ است که این فعالیت را هم بر نمی تابند.
حال نزدیک به دو هفته است که از ورود به دانشگاه یعنی یگانه خانه ام هم منع شده ام و تحصیلم را به مخاطره انداخته اند.

از دو تا سه ترم تعلیق تا اخراج قطعی تا به حال به گوشم خورده اما تاکنون هیچ اثری از قانون مداری در مشی انضباطی دانشگاه مشاهده ننموده ام. بطوری که بر اساس روایاتی ضدونقیض درحال صدور حکم اخراج برای بنده هستند!

لازم به ذکر است که بنده حتی در کمیته ی انضباطی حاضر هم نشدم و دلیل ممنوع الورودی خود را هم نمیدانم! در حالیکه پرونده ی قضایی بنده که مختومه هم شده مربوط به فعالیت های تشکیلاتی بنده بوده و ادعا میشود دلیل ممنوعیت از ورود بنده به دانشگاه، شخصی است!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب