1402/06/06-10:10

درآمد پخش جهانی لیگ عربستان 650 درصد افزایش یافت

درآمد پخش جهانی لیگ عربستان 650 درصد افزایش یافت

الشرق الاوسط نوشت: در حالی که کارلو نهرا رئیس اجرایی عملیات لیگ حرفه ای عربستان اعلام کرده است که درآمدهای حاصل از پخش مسابقات از زمان انتقال کریستیانو رونالدو 650 درصد افزایش یافته است، حضور باشگاههای عربستانی در «لیگ قهرمانان اروپا» در آینده در سایه گفتگوهای مستمر اروپایی درباره این موضوع، به امری محتمل تبدیل شده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از شفقنا، نهرا با اشاره به اینکه لیگ عربستان در حال حاضر در 140 کشور جهان پخش می شود، در گفتگو با بلومبرگ اظهار داشت: تلاش می کنیم که متفاوت باشیم بنابراین از هر نوع تغییر و تحولی که می تواند در لیگ عربستان وارد شود، استقبال می کنیم.»

وی تصریح کرد: لیگ حرفه ای عربستان همچنان به مشارکت در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان اولین رقابت در سطح باشگاههای قاهره کاملا متعهد است.

ونهرا  افزود: هرگونه مذاکره ای درباره پیوستن تیم های عربستانی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا به احتمال زیاد بین برگزار کننده این مسابقات، فدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) و فدراسیون فوتبال عربستان سعودی خواهد بود.

گفتنی است تعداد اندکی از اعضای اتحادیه فوتبال اروپا از کشورهای غیراروپایی است که قزاقستان از آن جمله است و تیم های این کشور می توانند در لیگ قهرمانان اروپا مشارکت کنند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب