1402/06/25-23:07

واکنش قنبرزاده به شکایت باشگاه سپاهان

واکنش قنبرزاده به شکایت باشگاه سپاهان

نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال به شکایت باشگاه سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، باشگاه سپاهان دیروز (جمعه) پس از توضیحات منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال درباره نحوه رخ دادن تخلفات این باشگاه در رعایت دستورالعمل ناظر بر قراردادها، از قنبرزاده شکایت کرد. این باشگاه همچنین مدعی شد اسنادی از تخلفات نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال دارد که در دادگاه ارائه می‌کند.

این شکایت واکنش منصور قنبرزاده را به همراه داشت که متن آن در اختیار ایسنا قرار گرفته است. واکنش قنبرزاده را در ادامه می‌خوانید:

«جناب اقای مهندس ساکت، مدیرعامل محترم باشگاه سپاهان اصفهان

باسلام و احترام، پیرو اطلاعیه رسمی باشگاه سپاهان مبنی بر شکایت از بنده به دادگاه و متعاقب آن انعکاس و اطلاع رسانی آن در شبکه ملی (مجله خبر شبکه خبر) و اکثر خبرگزاری‌های رسمی و روزنامه‌های سراسری از این اقدام شما بسیار استقبال می‌کنم و ناگفته‌هایی را که به‌ دلیل حرمت به فوتبال کشور قابل بازگویی در رسانه ملی نبود فرصتی است تا در حضور مرجع قضایی بازگو کنم، امیدوارم این فرصت مهیا شود تا سیه رو شود هر آنکه در او غش باشد.

ما گر ز سر بریده می‌ترسیدم/ در محفل عاشقان نمی رقصیدیم

منصور قنبرزاده، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی»

شکایت باشگاه سپاهان از منصور قنبرزاده

در متن اطلاعیه باشگاه سپاهان بعد از اظهارات قنبرزاده آمده است: «علیرغم تاکید مقام اول فدراسیون فوتبال در خصوص خویشتنداری طرفین و عدم رعایت این مساله از سمت منصور قنبرزاده و نیز در پی اظهارات بی‌اساس، اتهامات واهی و صحبت‌های تنش‌زای نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و نیز توهین‌های وی به نمایندگان محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مردم شریف اصفهان و هواداران عزیز سپاهان باشگاه سپاهان از او به مراجع قضایی مربوطه شکایت کرد.

 لازم به ذکر است باشگاه سپاهان مستندات دیگری را نیز از تخلفات پیشین این مدیر نفتی جمع‌آوری کرده که با اتهامات امروز در یک بسته مدون و جامع تحویل مقامات قضایی خواهد شد.»

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب