1402/06/27-19:27

کاسترو: النصر و پرسپولیس بهترین‌ تیم‌های گروه هستند

کاسترو: النصر و پرسپولیس بهترین‌ تیم‌های گروه هستند

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان با اشاره به اینکه تیم‌های پرسپولیس و النصر بهترین تیم‌های گروه E هستند، گفت: رونالدو در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشته و فردا هم به دنبال آن است تا گلزنی کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس، تاکید کرد: فردا نخستین بازی خود را برابر نماینده ایران برگزار خواهیم کرد که بدون شک بازی راحتی نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و این دو تیم، قوی‌ترین تیم‌های گروه به شمار می‌روند.

وی در واکنش به حضور رونالدو در این بازی ادامه داد: رونالدو بازیکن بسیار بزرگ و سخت‌کوشی است که در مسابقات اخیر تاثیر مستقیمی روی روند تیمی و بردهایی که رقم خورده، داشته است. او فردا هم به دنبال این است که تعداد گل‌های خود را افزایش دهد و بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد.

کاسترو یادآور شد: به دلیل فشار مسابقات کمی خسته هستیم اما خودمان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم و با تمام توان به میدان خواهیم آمد.

وی در خصوص اینکه دیدار دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: در دوران کرونا بدون تماشاگر بازی کرده‌ایم و این تجربه را داریم. البته بهتر بود این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شد و در برابر آنها بازی می‌کردیم. استادیوم خالی طعم فوتبال نمی‌دهد و دوست داریم استادیوم پُر باشد.

کاسترو در مورد هواداران النصر هم گفت: آنها نیز در این بازی حضور ندارند اما انرژی‌های آنها با ما خواهد بود و از خانه ما را تشویق می‌کنند. در اینجا باید از ایمنی، امنیت و حس مهمان‌نوازی علاقه‌مندان به فوتبال در تهران و از زمانی که وارد ایران شدیم، تشکر کنم. مردم ایران دیوانه‌وار فوتبال را دوست دارند و این در طرفداران النصر هم دیده می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا شب در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی پذیرای النصر عربستان است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب