1402/06/28-20:13

ترکیب النصر مقابل پرسپولیس اعلام شد

ترکیب النصر مقابل پرسپولیس اعلام شد

النصر با حضور فوق ستاره خود رونالدو و همچنین مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت به مصاف پرسپولیس می‌رود.

به گزارش دولت بهار به نقل از ورزش سه، تیم پرسپولبس در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. اتفاقات حضور النصر در تهران از روز گذشته رسانه‌های دنیا را مجبور به واکنش دادن کرده است.

1927766


لوئیز کاسترو سرمربی النصر ترکیب تیمش را در این نبرد اعلام کرد. او تیمش را به مانند بازی‌های قبل با سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین خواهد فرستاد.

نواف العقیدی دروازه‌بان ملی‌پوش النصر درون دروازه خواهد ایستاد و علی لاجامی زوج لاپورت مدافع اسپانیایی النصر در قلب خط دفاع خواهد بود. سلطان الغنام در سمت راست و محمد قاسم در سمت چپ خط دفاعی نیز بازی می‌کنند.

عبدالله الخیبری و مارسلو بروزوویچ به عنوان دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند و اوتاویو به عنوان هافبک نفوذی انجام وظیفه می‌کند. عبدالرحمن غریب که روز گذشته در کنفرانس خبری حاضر شده بود و عضو تیم ملی عربستان هم است نیز به همراه سادیو مانه دو وینگر النصر هستند.

کریستیانو رونالدو مهاجم نوک النصری‌ها در این نبرد است و احتمالا همه توپ‌ها برای رسیدن به گل، به او ختم شود. 

ترکیب النصر به شرح زیر است:

نواف العقيدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، حسین قاسم، عبدالله الخيبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غريب، اوتاويو، رونالدو، سادیو مانه.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب