1402/07/26-16:46

دکتر علیرضابیگی: اسرائیل از اوکراین برای غربی ها مهم تر است

 دکتر علیرضابیگی: اسرائیل از اوکراین برای غربی ها مهم تر است

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اتحاد غربی‌ها پشت سر اسرائیل باید منجر به اتحاد جبهه مقابل یعنی کشورهای اسلامی و صفوف مسلمانان برای نجات نقطه‌ای شود که منزلت آن برابر با کعبه است.

به گزارش دولت بهار، دکتر احمد علیرضابیگی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بر ضرورت حمایت جهان اسلام از مردم فلسطین تاکید و بیان کرد: اکنون جهان در حال حرکت به سمت صورت بندی جدید است. بعد از جنگ اوکراین شاهد صف بندی تمام کشورهای غربی پشت اوکراین و رویارویی با روسیه بودیم ولی امروز به دنبال عملیات طوفان الاقصی این صورت بندی مدل جدیدی به خود گرفته است‌.

وی در ادامه اظهار کرد: واقعیت این است که دیگر اوکراین اهمیت سابق خود را برای غرب از دست داده و گویا اسرائیل از اوکراین برای غربی ها مهم تر است. این امر حکایت از این واقعیت دارد که تمام سلطه گران خود را در قبال حیات اسرائیل مسئول می دانند.

دکتر علیرضابیگی گفت: با انجام عملیات طوفان الاقصی همه دولتمردان غربی سراسیمه آمدند تا به رژیم اشغالگر قدس کمک کنند،حتی ناو آمریکایی و ارتش آمریکا نیز به میدان آمده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همین اتحاد غربی ها پشت سر اسرائیل باید منجر به اتحاد جبهه مقابل یعنی کشورهای اسلامی و صفوف مسلمانان برای نجات نقطه ای که منزلت آن برابر با کعبه است، شود. امروز حماس، حماسه آفریده است که با پشتوانه تدبیر و ذکاوت مسلمانی بوده است. امروز دولت های اسلامی به تبعیت از مردمان خود باید پشت حماس بایستند تا این صورت بندی جهانی دقیق تر خود را نشان دهند.

دکتر علیرضابیگی در پایان تاکید کرد: دولت های اسلامی باید با حماس همراه و هماهنگ شوند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب