1402/08/14-15:47

اعلام آمادگی هینن برای هدایت تیم ملی والیبال

اعلام آمادگی هینن برای هدایت تیم ملی والیبال

سرمربی سرشناس بلژیکی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، گمانه‌زنی ها در خصوص سرمربی آینده تیم ملی والیبال همچنان ادامه دارد و در حالی که کمیته فنی فدراسیون والیبال نام ۶ مربی خارجی و داخلی را به عنوان گزینه‌های هدایت این تیم معرفی کرد اما ۲ مربی خارجی که که پیاتزا و بلنجینی هستند در اولویت داورزنی قرار دارند.

پیاتزا که هم با فدراسیون والیبال هلند و هم با تیم میلانو ایتالیا قرارداد دارد عنوان کرده می‌تواند قراردادش را با فدراسیون هلند فسخ کند اما مشکل اصلی، قرارداد این مربی با تیم میلانو است. بلنجینی هم که سرمربیگری تیم لوبه را بر عهده دارد هم چنین مشکلی دارد؛ هر چند روند مذاکرات داورزنی با این مربی بهتری از مذاکراتی بوده که با پیاتزا داشته است.

بلنجینی علاقه زیادی به هدایت تیم ملی ایران دارد و در خصوص پرداخت جریمه فسخ قراردادش در حال مذاکره با فدراسیون والیبال است. در صورتی که این توافق صورت بگیرد این مربی ایتالیایی به ایران خواهد آمد؛ هر چند در شرایطی که تیم ملی دارای کمترین شانس ممکن برای صعود به المپیک است باید دید صرف هزینه‌های زیاد برای جذب این مربی به صلاح خواهد بود یا خیر.

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر توافق با سعید معروف مطرح شده اما جذب مربی خارجی همچنان در اولویت فدراسیون والیبال است. فدراسیون والیبال از سعید معروف خواسته بود که بار دیگر برای تیم ملی بازی کند؛ اما این چهره مطرح والیبال ایران و جهان عنوان کرده بوده که می‌تواند به عنوان سرمربی به تیم ملی کمک کند و همین مسئله باعث شد او نیز یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی لقب بگیرد.

ویتال هینن هم که از مربیان مطرح والیبال دنیا به شمار می‌رود برای هدایت تیم ملی ایران اعلام آمادگی کرده است؛ اما مسئله‌ای که باعث دودلی فدراسیون والیبال شده حواشی هینن است.

روز گذشته هم پیمان اکبری که به نظر می رسید فدراسیون والیبال نگاه جدی به این مربی ندارد جلسه‌ای با داورزنی داشت. باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و کدام مربی می‌تواند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب